Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Daniel, Johanna, Nitro, atte69
Larsson skrev:Det vet jag inget om. Har du någon form av personlig dispyt med honom är det väl mest lämpligt att ta det privat? Men i en öppen tråd på ett öppet forum är ju själva informationen viktig, tråden är ju inte en privat mailkonversation mellan dig och honom utan något många läser och kanske kommer läsa i framtiden, som ett arkiv. Det blir ju jättekonstigt när du då dyker upp och börjar prata i gåtor och antyder att han har helt fel, men vägrar förklara på vilket sätt. Dessutom är det ju uppenbart att du njuter av det hela.
axelsson skrev:Det är för mig helt klart att du inte kan regulatorer. Läs din egen tråd om vad du har gjort. Görgens Cyclone är ett bra exempel på din okunighet. Cyclone orginal utan reg får du 40 skott. När du monterade in en reg i Görgens Cyclone så gav den 30 skott. 10 skott mindre än orginal. Pipvibrationer som du pratar om skapta av kulans fram fart i pipan. Ditt vapen har en 16 mm pipa kulan väger 1 gram farten är 290 ms....Vibrationerna kommer inte från kulan . Vibrationerna skapas av ventilen och hammaren.... Krut vapen är en helt annan sak.
Jazz skrev:Angående Theoben så funderar jag på om jag skulle ta ett bra tag i börsen och byta ut alla mina luftisar mot Theoben.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst