Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, gubbe, Daniel, Nitro
Bara7 skrev:Här har du bilden, min vän. Gäller säkert inte 10J.
Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
johansson939 skrev:Jag fick vara lite flexibel. Skulle haft blå laminat egentligen. Men nu fanns det valnöt och jag har väntat en stund så det fick bli affär på en sån. Får beställa en lös stock sen när dom börjar säljas som "reservdel".
.22 Utan licens. Ingen match avtryck utan "vanlig". Ska meka dit sikte och lite ikväll.
johansson939 skrev:Om du tittar så står det nog på hemsidan.
Moparpower skrev:Den är strypt likadant som Royale 500 .
Måste byta fartomställaren och istället för hammarvikt så byter man hammarfjäder,samt styrningen till ventilpinnen och skruva upp regulator trycket.
Ungefär som Impact är strypt, det är inte till att bara.... man skall fysiskt byta ut delar, nu innehåller inte crown lika många delar som Impact så det borde gå som en dans att byta ut delarna.johansson939 skrev:Moparpower skrev:Den är strypt likadant som Royale 500 .
Måste byta fartomställaren och istället för hammarvikt så byter man hammarfjäder,samt styrningen till ventilpinnen och skruva upp regulator trycket.
Vart har du läst eller sett det?
Bara7 skrev:Ungefär som Impact är strypt, det är inte till att bara.... man skall fysiskt byta ut delar, nu innehåller inte crown lika många delar som Impact så det borde gå som en dans att byta ut delarna.johansson939 skrev:Moparpower skrev:Den är strypt likadant som Royale 500 .
Vart har du läst eller sett det?
Varför inte ta en på licens och slippa eländet med ombyggnad?
Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster