Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Chris skrev:vapensmeden var nog nån hemmaf(uskare)ixare... får jag veta vad du gav för bössan?
min ska nog anlända nästa vecka... hoppas jag
tyrolerstocken i valnöt är så fin, tycker jag.
komm du upp i 10 Joule?
Batistuta skrev:Själva skruven till packningen var också massakrerad, de hade använt mycket våld för att få loss den gamla packningen så skruven var deladTyvärr var den i så dåligt skick att jag inte ville använda den igen. Gängan var 1/4 g36 enligt en annan tysk väldigt ovanlig så jag fick inte tag i någon gängtapp
Så det blev till att fixa lite idag.
Chris skrev:Batistuta skrev:Själva skruven till packningen var också massakrerad, de hade använt mycket våld för att få loss den gamla packningen så skruven var deladTyvärr var den i så dåligt skick att jag inte ville använda den igen. Gängan var 1/4 g36 enligt en annan tysk väldigt ovanlig så jag fick inte tag i någon gängtapp
Så det blev till att fixa lite idag.
Men egentligen borde det inte vara en skruv enligt sprängskissen .... det ska bara hängas in i pistongen : För att följa länken så måste du registera dig.
eller fattade jag inte vad du menade?
Chris skrev:komm du upp i 10 Joule?
Batistuta skrev:Tuning vete tusan om man kan kalla det
börne skrev:Ja där hittade du en gänga jag inte hade koll på Bati.... 1/4-36 UNS är inget jag har behövt ställa in svarven på, då har man ändå skurit några skumma gängor![]()
Nog aldrig kommit i kontakt med någon UNS (Unified special threads) gänga vad jag minns.
Batistuta skrev:Skulle nog vara unf
Silwer skrev:Är det bara några gnger i lg effekt påverkar det just inget att den dieslar.
Har tyrolerkolven och plats för en blytacka i framstocken?
Silwer skrev:Är det bara några gnger i lg effekt påverkar det just inget att den dieslar.
Har tyrolerkolven och plats för en blytacka i framstocken?
Sako Finnbear skrev:Riktigt vacker bössa!![]()
Vad behandlar du stocken med?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster