Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Fin träbit har den lyckats fått med.
LGV, det svarta är målat antar jag, men det ser bra ut, så mörk har jag inte sett förr.
Silwer skrev:Jo trevlig hur gammal är en sån?
Batistuta skrev:.... Tyvärr inga utländska köpare![]()
Chris skrev:Batistuta skrev:.... Tyvärr inga utländska köpare![]()
Har du frågat säljaren angående detta??
Batistuta skrev:Chris skrev:Batistuta skrev:.... Tyvärr inga utländska köpare![]()
Nej, men jag har gratulerat honom till ett väldigt fint gevär. Jag är egentligen inte intresserad eftersom jag har de Walthergevär jag vill ha, men när man ser ett sånt gevär så kan man inte låta bli att dela med sig.
Ville inte skicka till Sverige då han inte kände till landets lagar....Chris skrev:Batistuta skrev:.... Tyvärr inga utländska köpare![]()
Ich kenne mich leider nicht mit den Gesetzen in ihrem Land aus und weiss nicht, ob dieses Gewehr in ihrem Land legal ist. Daher versende ich lieber nur innerhalb Deutschlands
Martin skrev:Ville inte skicka till Sverige då han inte kände till landets lagar....Chris skrev:Batistuta skrev:.... Tyvärr inga utländska köpare![]()
Har du frågat säljaren angående detta??Ich kenne mich leider nicht mit den Gesetzen in ihrem Land aus und weiss nicht, ob dieses Gewehr in ihrem Land legal ist. Daher versende ich lieber nur innerhalb Deutschlands
Silwer skrev:Fin träbit har den lyckats fått med.
LGV, det svarta är målat antar jag, men det ser bra ut, så mmörk har jag inte sett förr.
Batistuta skrev::shock:![]()
Jag fick rysningar av denna fina Walther från 1970,
Silwer skrev:Lg55 double trigger set
För att följa länken så måste du registera dig.
Och i en bunt med KGU öven en sån med detta.
För att följa länken så måste du registera dig.
Nä nu liggerjag lågt med detta kul bössor just de här två, förstår varför just folk snokar rätt på dem.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst