Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Daniel, Nitro, atte69
Martin skrev:Nån som vet nån med bra pris inom rimligt bilavstånd från Göteborg?
Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
Nja, behöver för mängdträning. Skjutit mycket CCI Std, Topshot. Provade nyss Geco Rifle som gick otroligt bra i min Anschütz.börne skrev:Martin skrev:Nån som vet nån med bra pris inom rimligt bilavstånd från Göteborg?
Nån specifik SK ammo du tänker på?
Fritid & Vildmark uppe i Piteå har riktigt bra fraktpriser annars & dom säljer en del av SK varianterna.
Martin skrev:Nja, behöver för mängdträning. Skjutit mycket CCI Std, Topshot. Provade nyss Geco Rifle som gick otroligt bra i min Anschütz.
Beror lite på vad som finns, till vilket pris och var.
Martin skrev:Jaktia i Kållered brukar ha bra pris på CCI Std, men man måste köpa sådana mängder.
börne skrev:Martin skrev:Jaktia i Kållered brukar ha bra pris på CCI Std, men man måste köpa sådana mängder.
Jaktia Kristianstad tar 89kr asken för CCI Std Velocity
börne skrev:Martin skrev:Jaktia i Kållered brukar ha bra pris på CCI Std, men man måste köpa sådana mängder.
Martin skrev:börne skrev:Martin skrev:Jaktia i Kållered brukar ha bra pris på CCI Std, men man måste köpa sådana mängder.
Vad menas? Finns det olika varianter av CCI Std menar du?
Sako Finnbear skrev:Martin skrev:börne skrev:Martin skrev:Jaktia i Kållered brukar ha bra pris på CCI Std, men man måste köpa sådana mängder.
Vad menas? Finns det olika varianter av CCI Std menar du?
Bara en sort! "Velocity" betyder ju utgångshastighet.
Martin skrev:Fattar fortfarande inte vad börne menar?
Sako Finnbear skrev:börne skrev:Martin skrev:Jaktia i Kållered brukar ha bra pris på CCI Std, men man måste köpa sådana mängder.
Kollat med Holmgrens i Nöbbelöv?
Martin skrev:58kr asken...hur länge sedan var det?
Ta sedan och andas lite...du låter lite upprörd. Min kommentar var till Sako...
börne skrev:........................................
Jag sparade 400kr genom att beställa 2 lådor CCI Std Velocity från Fritid & Vildmark i Piteå mot att köra 1 mil till närmsta Jaktia affär... Sjukt!! För att följa länken så måste du registera dig.
Martin skrev:men du låter så himla arg/upprörd ibland
Sundan skrev:Den där biathlon gick ju "skapligt", måste se om jag kan hitta den asap
Återkom gärna med testet av rws sub hp, jag har beställt s&b sub hp för att testa åxå pga tips från internet .
Är biathlon lika bra som den andra SK du provade ut ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst