Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
XY1 skrev:Vi är i samma skjutlag men jag har inte träffat honom ännu.
Kapten Kamin skrev:XY1 skrev:Vi är i samma skjutlag men jag har inte träffat honom ännu.
Du kan hälsa från mig att skadeskjutning av djur på 250 yards+ inte är coolt överhuvudtaget..
Nitro skrev:Skjut och njut oavsett resultat.
XY1 skrev:Kapten Kamin skrev:XY1 skrev:Vi är i samma skjutlag men jag har inte träffat honom ännu.
Du kan hälsa från mig att skadeskjutning av djur på 250 yards+ inte är coolt överhuvudtaget..
Budskapet framfört. Han valde dock att inte kommentera det... svarade bara ”Yee”!
Du kanske kan söka upp honom på FX fabrik nästa vecka om du vill ha ett bättre svar..
Hur som helst en trevlig kille att prata Benchrest långhåll (100 m) med.
För att följa länken så måste du registera dig.
Kapten Kamin skrev:XY1 skrev:Kapten Kamin skrev:XY1 skrev:Vi är i samma skjutlag men jag har inte träffat honom ännu.
Budskapet framfört. Han valde dock att inte kommentera det... svarade bara ”Yee”!
Du kanske kan söka upp honom på FX fabrik nästa vecka om du vill ha ett bättre svar..
Hur som helst en trevlig kille att prata Benchrest långhåll (100 m) med.
Jodå, har framfört det via andra media också utan svar.
Skulle inte ha några som helst problem att snacka om jaktetik med honom "face-to face".
Tycker han har en kul youtube kanal som jag tittar på då och då med glädje, men vad gäller långhållsskytte på djur har vi olika syn.
Nitro skrev:Det har jag aldrig sett när jag åkt från nån skyttebana i Sverige
Men Varg har ju Batistuta sett på väg till Vittsjö.
XY1 skrev:EM/World Cup kommer att vara i Pilzen 2021.... kanske något att tänka på?
XY1 skrev:Tillbaka från en av mina sämsta skjutdagar någonsin (avseende resultat, allt annat toppen!).
Första tavlan kändes det som att det gick att läsa vinden...så slog den om plötsligt och totalt oförutsägbart...
Andra omgången var det som någon skojade med oss...slog på och stängde av fläkten oavbrutet.
Trots det lyckas en del skjuta 248, 246 osv.
Men det är bara att bryta ihop, ta en öl och komma igen!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst