Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Hittade du inget att drägla över när du kollade på vad skyttarna använde i Tjeckien???
IcemanCharlie skrev:Lycka till
johangfx skrev:Själv sitter jag med ett splirans nytt mtc predator som inte funkar någe vidare till bobcaten var super till royall eb
buggsson skrev:Skall testa det finska joystickstödet i helgen. Det skall bli spännande.
buggsson skrev:Skall testa det finska joystickstödet i helgen. Det skall bli spännande.
Frank69 skrev:buggsson skrev:Skall testa det finska joystickstödet i helgen. Det skall bli spännande.
Fantastisk möjlighet du får buggsson!![]()
Och vi andra hoppas på en låååång recension och massor av bilder...![]()
Frank69 skrev:Oftast är det en styrpinne som man kan justera stödet med genom en kulleds länk ser ut så här:
IcemanCharlie skrev:buggsson skrev:Skall testa det finska joystickstödet i helgen. Det skall bli spännande.
Finska?
Länk frågas
buggsson skrev:Blev ingen recention. Glömde allt att fotografera med i hemmet. Vad jag förstår så går det att beställa, vet dock inget pris. Har sett minst ett kort från Plzen med stödet, men inte mitt, tog inte ett end där nere.
Det föll mig inte på läppen då det inte fungerar som "vanliga friktionsstöd" utan man har ett flyttbart stöd som man har på joysticken som man flyttar fram och tillbaka för att justera höjden och sedan flyttar man bara joysticken i sidled men då måste ju rimligen tavlan vara uppsatt i lod, annars borde det bli svårt enligt mig.
Jag har 3-4 st vanliga frontstöd som jag nu får bestämma mig för ett av dem.
buggsson skrev:Nu har jag gjort en första skjutning med stödet iom att tävlingssäsongen satte igång nu i helgen. Det är en fördel, kan jag säga om man tilldelar sig såpass mkt tid innan man skall börja tävla att man hinner lära sig stödet tillräckligt bra så att man kan använda det som det är tänkt. Det gjorde inte jag. Man måste ställa in det så att justerområdena helt täcker måltavlan. Det hann jag inte........
Men inom det område jag faktiskt kunde använda stödet, oj vilken skillnad. När jag blivit mer bekant med denna tingest kommer den att ge mig ett antal mer poäng än vad mitt fina, röda plaststöd mäktade med. Kanske inga revolutionerande siffror, men nu har jag snart inga fler ursäkter att komma med, än "skit bakom kolven".
a_gunther skrev:buggsson skrev:Nu har jag gjort en första skjutning med stödet iom att tävlingssäsongen satte igång nu i helgen. Det är en fördel, kan jag säga om man tilldelar sig såpass mkt tid innan man skall börja tävla att man hinner lära sig stödet tillräckligt bra så att man kan använda det som det är tänkt. Det gjorde inte jag. Man måste ställa in det så att justerområdena helt täcker måltavlan. Det hann jag inte........
Men inom det område jag faktiskt kunde använda stödet, oj vilken skillnad. När jag blivit mer bekant med denna tingest kommer den att ge mig ett antal mer poäng än vad mitt fina, röda plaststöd mäktade med. Kanske inga revolutionerande siffror, men nu har jag snart inga fler ursäkter att komma med, än "skit bakom kolven".
Har det varit ute någon inbjudan till denna tävling. Eller det kanske var en klubb tävling?
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst