Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Knotvillage skrev:Men det viktigaste är vad som händer efter myningen.
börne skrev:Knotvillage skrev:Men det viktigaste är vad som händer efter myningen.
Det är därför det finns Air Arms... Både snygga & det tar där det ska
Knotvillage skrev:Spelar storleken på transferporten någon roll för hastigheten. Den verkar ju vara samma storlek oavsett kaliber.
Knotvillage skrev:Så vad säger panelen om detta. Jag vet att det inte är långt kvar till HW30 men budgeten är strikt.
För att följa länken så måste du registera dig.
Luftpangarn skrev:DEt är litet konstigt om tråden börjar med en bössa för 3'5 tusen, och glider över till en bössa för 8' tusen. Blir väldigt konstigt, om köpråden är DUBBELT så dyra.
Luftpangarn skrev:Eftersom hus för 3,5 miljoner inte erbjuder allt jag vill ha, råder alla på forumet mig att köpa ett hus för 7 miljoner.
Get real... Dessutom kanske ungen uppskattar mera att man lägger några tusen extra på hens cykel. Nej visst ja, man skall alltid köpa extra allt. Skämsigt att jag inte har råd med det...
Luftpangarn skrev:Eftersom hus för 3,5 miljoner inte erbjuder allt jag vill ha, råder alla på forumet mig att köpa ett hus för 7 miljoner.
Get real... Dessutom kanske ungen uppskattar mera att man lägger några tusen extra på hens cykel. Nej visst ja, man skall alltid köpa extra allt. Skämsigt att jag inte har råd med det...
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster