American Airgunner

I denna kategori talas det om luftvapen i form av fjäder & gasfjäder drivna luftgevär

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

American Airgunner

Inläggav Lucky Luke 23 mar 2016, 18:10

Hejsan,
Har ni kollat in American Airgunner pa Youtube? Jag har an sa lange kollat igenom 2012 sasangen. Inspirerande, sugen pa att skjuta och kopa nya grejor efter att ha tittat. Vad sags om en Koreansk PCP bossa kallad Iron Claw: .50 caliber. 210 grains pellet, ja 210, 725fps, 200fp. I forsta avsnittet sa jagades vildsvin med denna bossa :)
Glad Pask!
Användarvisningsbild
Lucky Luke
 
Inlägg: 23
Blev medlem: 29 nov 2015, 18:53
Ort: Israel och Eskilstuna
Tack utdelade: 7 gång
Tackad: 1 gång i 1 inlägg
Skytteklubb: Nej

Re: American Airgunner

Inläggav Silwer 23 mar 2016, 18:15

Jag är skittrött på amerikanska sånna videos, de är ibland bäst där med allt oftare skitkasst i världen

Glad Påsk själv
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: American Airgunner

Inläggav Smurfen 23 mar 2016, 18:42

Lucky Luke skrev:Hejsan,
Har ni kollat in American Airgunner pa Youtube? Jag har an sa lange kollat igenom 2012 sasangen. Inspirerande, sugen pa att skjuta och kopa nya grejor efter att ha tittat. Vad sags om en Koreansk PCP bossa kallad Iron Claw: .50 caliber. 210 grains pellet, ja 210, 725fps, 200fp. I forsta avsnittet sa jagades vildsvin med denna bossa :)
Glad Pask!


jao amerikanarna gör mycket korkat ^^ Typ som den där gamo-jägaren, Keith Warren. Idioten jagar gris med en .22 Gamo fjäderbössa... Sånt har jag inte mycket till övers för. Däremot så tycker jag om Teds videos. Säga vad man vill om hans FX kampanjer osv men jäkeln kan skjuta oh har faktiskt bra gjorda videos inom luftbössekategorin :)
Användarvisningsbild
Smurfen
 
Inlägg: 274
Blev medlem: 29 nov 2013, 09:50
Ort: Horred
Tack utdelade: 3 gång
Tackad: 10 gånger i 9 inlägg
Luftvapen favorit: FX Bobcat .22

Följande användare vill tacka Smurfen för detta inlägg
Shot to thrill (23 mar 2016, 22:32)

Re: American Airgunner

Inläggav Lucky Luke 25 mar 2016, 14:45

Ja, jag haller med att amerikanarna gor mycket korkat men ocksa en hel del coolt. Jag ar inte mycket for jakt med det ar stort i USA och om ni har kollat in engelska magazine som Airgun World sa ar det mycket jakt. Manga reportage om duv, har/kanin och ekorre jakt med luftbossa. Och hur man tillagar namda djur :)
Tank pa foljande: Om vi i Sverige skulle ha lika liberala vapen regler som t. ex. i Texas. Hur manga av oss luftvapen "fanatiker" skulle ha krut vapen? Jag skulle definitivt ha ett par revolvrar och pistoler och kankse aven en hagelbossa.
Användarvisningsbild
Lucky Luke
 
Inlägg: 23
Blev medlem: 29 nov 2015, 18:53
Ort: Israel och Eskilstuna
Tack utdelade: 7 gång
Tackad: 1 gång i 1 inlägg
Skytteklubb: Nej


Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster

  • Sponsorer