vortex gas pistongs problem

I denna kategori talas det om luftvapen i form av fjäder & gasfjäder drivna luftgevär

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

vortex gas pistongs problem

Inläggav Generallee 08 dec 2017, 12:11

Tjenare gött folk, har upptäckt ett bekymmer med pangaren där hemma. kan ju börja med att det är en hatsan dominator 200W med en LW pipa kaliber 5,5. handlade mig en gaspistong och monterade den och fick den briljanta iden att den skulle max pumpas och planen genomfördes, nu blev det lite så att gaskolven monterades och det provsköts 10skott och på de tio redes det ut att det inte var en bra ide att max pumpa den stackars vortex pistongen för den blev nästan farlig att ladda så pangen ställdes i vapenskåpet och ha stått där i typ 6månader innan jag fick för mig att det skulle vara roligt att visa den för en kompis. så fram med skapelsen och spänner upp den för en provskjutning och det är NOLL NADA INGET tryck i gas pistongen, skickar inte ens kulan ur pipan oavsett hur mkt beröm den får, frågan är följande, Har någon annan råkat ut för att de tappat tryck, går det felsöka dem på något sätt, eller gör man det enklaste och köper en ny?
Generallee
 
Inlägg: 26
Blev medlem: 09 feb 2016, 08:38
Tack utdelade: 1 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg

Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)

| | |likartade trådar| | |


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster

  • Sponsorer