Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
dagevert skrev:Bruker selv moly-pasta/fett på fjær og fjærstyringer, pluss de deler av stempelet som kontakter cylinderen.
Mange lar pakningen ligge i neatsfoot, og tørker av etterpå. Jeg synes det er litt overdrevet, og legger selv bare noen dråper fett på pakningen som jeg gnir inn med fingeren. Det pleier fungere fint.
Olje inn gjennom transferporten er mulig dersom man ikke vil demontere børsa, men det er ikke optimalt, du er da avhengig av at det trekker inn.
Les deg godt opp på hvordan avtrekket fungerer før du demonterer børsa, avtrekket skaper ofte problemer for mange som skrur på D35 ;-)
Nianor skrev:Lägger du molypasta även på sidorna av läderpackningen som är i kontakt med cylindern?
dagevert skrev:Aner ikke. Har bare brukt neatsfoot fordi det er anbefalt som det tradisjonelle standardproduktet for lærpakninger i luftgevær.
Det er visstnok olje kokt av klover hos storfe/nöt, og skal være bedre egnet enn andre fett og oljer, antagelig fordi det ikke er like brennbart som mye annet?
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster