Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ahayeah skrev:Maccsristocken är så najs! Går de att få tag i?
Silwer skrev:Custm Stocks 700an du har till din HW80 finns faktiskt till Pro-Elite med.
Men det är väl inte min prisklass dock.
Martin skrev:Silwer skrev:Custm Stocks 700an du har till din HW80 finns faktiskt till Pro-Elite med.
Men det är väl inte min prisklass dock.
Det hade den nog inte varit i min heller, men jag råkade komma över denna stock från Progunner #2 (om jag minns rätt, det var 2009..) för 1100:- (det vet jag)
Silwer skrev:Nu snurrar du igen han gar haft den i över 20 år.
Det hnbdlar idag om typ 2500.
Valnöt menas här.
Martin skrev:Silwer skrev:Nu snurrar du igen han gar haft den i över 20 år.
Valnöt menas här.
Vem snurrar?
Martin skrev:@börne
Tänkte försöka motionera den i år. Har faktiskt inte skjutit in den ännu, hanns inte med förra året, därav inte fjäder 16J på SM. Dock tar det emot som attans att montera dit en skena för att kunna montera hamstern...
Martin skrev:Silwer skrev:Nu snurrar du igen han gar haft den i över 20 år.
Valnöt menas här.
Vem snurrar?
Marsi skrev:Jag satte min hamster med en platta som jag fäste med dubbelsidig tape. Stocken var inte plan, så jag lindade in stocken i plast och gjöt upp med epoxy för att få bra passform. Sen bara två remsor dubbelsidig tape. Blev inte så snyggt, men funkar.
Tapen ser ut som genomskinlig plast och påminner mycket om det biltillverkarna fäster emblem med på bilar med. Mitt har suttit i över ett år, men jag har inte försökt ta bort det än, så jag vet inte om det blir några märken.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster