Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
jerico skrev:Själv har jag nästan tröttnat på att skriva i "normala" trådar eftersom jag får mest skitsvar... Boven i det verkar vara att jag är en hatsan ägare och dessutom en nöjd sådan. Men så fort namnet hatsan kommer upp så kastas det en massa skit om hur illa det har varit på andra bössor och på andra sätt som inte ens diskuteras i tråden ifråga...
Tempest skrev:jerico skrev:Själv har jag nästan tröttnat på att skriva i "normala" trådar eftersom jag får mest skitsvar... Boven i det verkar vara att jag är en hatsan ägare och dessutom en nöjd sådan. Men så fort namnet hatsan kommer upp så kastas det en massa skit om hur illa det har varit på andra bössor och på andra sätt som inte ens diskuteras i tråden ifråga...
Synd att det ska vara så men det blir ju så när folk som inte vet nåt om vapnet i fråga ändå ska yttra sig, det som skulle behövas är att de slutar med det så kanske nån insatt hinner skriva nåt innan drevet går. Jag har ofta undrat var Hatsanskyttarna är på det här forumet, det är väl ett av de vanligaste luftgevären i Sverige?
Henno3 skrev:Jag förstår inte heller varför det skall vara så jäkla känsligt hela tiden om olika märken och tillverkare, folk får väl tycka vad dom vill, oavsett om man är positiv eller negativ till prylen i fråga, men det är väl generellt så att alla skall känna sig så jäkla kränkta hela tiden.
ahayeah skrev:Är inte sanningen att det är rätt få som är det här forumets målgrupp?
Silwer skrev:Ni FT tpvlande kan coola ner lite, ni är inte hitade alls av andra, och jan firtsötta ruljansen, men ett tag var det enbart FT eller FT tävling på menyn.
Återgå till Nyheter och Information om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst