Jo det stämmer att jag har en LPM-1 en av de sista de bygde därav vissa småskillnader.
De riktigt gamla har tex ett helt annat
trycke, det ör lite konstigt stt namnet behölls, man jan avgöra ålder på vissa sätt dock riktigt gamla har en pipa utan airstriper fram, dock var pipan då längre.
Nåväl inget fel på
FWB, men jag gillar den låga visirlinjen på Walthern, ok effekten är lite lägre men vi talar om att lyckas göra runda fina hål i papptavlor på 19m främst ich det klarar den ju.
FWB 103 på r väldigt dyr me, men den är eftertraktad antar jag, Walthern är klart ovanlugare i nyare modeller och Pardini K58 är väl omöjlig, italienarba bygger ju en del luftpistoler men de flesra ör lika som .22lr modellerna och därflr kortare.
Den jag nämnde har fullängd, men om de går att laga vet jag inte.
Ryssarna fick ju pndra sin 46a till 46M efter gnäll om för låg effekt, i usa jan tom riktiga tavlor som vi använder behövas sökas upp, de får inte runda hål. Det skräp nån kinesfirna prånglar ut.
Iaf ökade ryssarna effekten, 5J tror jag? Men greppet är ju vansinigt på dem och finnishen är urdålig, efter att hanterat en kände jag mig iskall til drn öven om den gick att köpa ny.
FAS604 originalet car ok men slumptillverkaren som gör 6004 ör vördelös, vapnet ör ofta löjeväckande klent.
Jag jagade eenba pustol i säkert 5 år frpn en ägare som inte ville sälja för den var så fin, jag menade att för tusan hör av dig om du vill sälja.
Han glömde bort mig och en annan duktig pistolskytt köpte den, han var/ör nedlem hör men tycker väl att det är för lite pistolprat här, han är annars mycket erfaren.
Typuskt mig hade jag abalyserat hela marknaden med SSPer och så köpte flrsta medlemmen just en sån jag ville ha

Import via edgun såklart.
Finns som co2 men det har inte tilltalat mig som utomhusskytt, kånner en som har en och de yar en hel del gemensamt.
Nåväl
PCP? Jag var på en spn där Twinnaster top luftdriven med pump, nen vafan den hade magasin och använde nan det i single action var avtrycjaren som att tvinga runt eländet, gekt vördelöst, ich drog man upp hanen var trycket pndå skit.
Santliga andra ocp var för dyra flr npn som !åste lära sig nåt först, kul dock att du gillade din med, fler har sagt detta fö walthern over
FWB 10x.