Hej!
Första posten! Går i tankarna att börja skjuta lite luftpistol primärt men vill även kunna panga lite på håll när chansen ges och har därför börjat kika lite på Artemis cp2 som verkar vara ett vettigt alternativ för mig. Cp1 verkar ju ha ett rykte som en bra budget pistol. Då cp2 är baserad och delar många delar med den så tänker jag mig att den borde vara hyfsat kompetent även denna.
Nu till frågan!
Jag vill gärna ha vänsterbolt då jag är högerhänt och om jag vill lajja lite så vill jag kunna ladda om hyfsat snabbt. Problemet är att jag inte vet om cp2 är vänsterbolt eller inte? Kollar jag på bilderna på diverse sidor så ser de ut att vara högerbolt men det låg en Artemis cp2 på annons där jag kunde se att den var vänsterbolt. Dianas version verkar vara vänsterbolt och kikar jag runt på reviews så verkar det vara spridda skurar.
Någon som beställt från någon svensk leverantör och vet vad som gäller? Det är 4.5:an som jag suktar efter...
Tacksam för input så jag förhoppningsvis kan skjuta iväg en beställning på måndag!

Mvh
Micke