Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, gubbe, Daniel
lövblåsen skrev:Ett litet 2240 bygge jag håller på med
Bilderna talar för sig självska göra lite till!
För att följa länken så måste du registera dig.
PALLE_H skrev:lövblåsen skrev:Ett litet 2240 bygge jag håller på med
Bilderna talar för sig självska göra lite till!
Hur många slantar har du bränt på den.
lövblåsen skrev:Ska fixa mer på de med eget avtryck, grövre shroud, fixa dit weaver lite snyggt, fixa en 1/2" adapter fram till osv
PALLE_H skrev:lövblåsen skrev:Ska fixa mer på de med eget avtryck, grövre shroud, fixa dit weaver lite snyggt, fixa en 1/2" adapter fram till osv
Jo det är annars väldigt lätt hänt att det springer iväg kulor med dessa byggen, med vitt lär du få en orginell pistol av bara färgvalet.
Sofiero skrev:Har en 5,5" pipa med ifall man vill plocka med sig den om man ska ut och fisk/grilla mm
Robbix skrev:Sofiero skrev:Har en 5,5" pipa med ifall man vill plocka med sig den om man ska ut och fisk/grilla mm
Varit hittade du handtagen i trä? Mycket stilrena och trevliga!
For good or ill my iron will.
PALLE_H skrev:Finns nog inte många vita producerade luftvapen, den ända jag vet är walthers cp99.
Den påminner mycket om star wars med, skulle kunna tänka mig en sådan faktiskt.![]()
atte69 skrev:PALLE_H skrev:Finns nog inte många vita producerade luftvapen, den ända jag vet är walthers cp99.
Den påminner mycket om star wars med, skulle kunna tänka mig en sådan faktiskt.![]()
Vitt måste vara helt kass ...refererar till mitt telefonfodral...ja dom hade inget svart just då ..5 veckor sedan ...
lövblåsen skrev:Ytterligare ett 2240 bygge från mig:
huldreh skrev:lövblåsen skrev:Ytterligare ett 2240 bygge från mig:
Så jävla snyggt med den kortare pipan! Påverkas utgångsfarten mycket..?
lövblåsen skrev:Samt såg att jag fick en "gen 2" 2240. Nytt avtryck och ny hammar uppsättning. Mycket mycket bättre avtryck och inte skramligt samt lättare hammare så den slår inte så in i helevete och rekylen är mindre
proton skrev:lövblåsen skrev:Samt såg att jag fick en "gen 2" 2240. Nytt avtryck och ny hammar uppsättning. Mycket mycket bättre avtryck och inte skramligt samt lättare hammare så den slår inte så in i helevete och rekylen är mindre
har du någon bild på det trycket och hammaren ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster