Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jonton1911 skrev:Okej tack för era svar!
Då kör jag från utloppet mot där magasinet sitter, då jag inte hittar någon sprängskiss om förklarar hur jag får av pipan
När det blev några skott extra så hörde jag pysande ljud, så risken är väl att någon o-ring redan är paj, men det är för förhoppningsvis lättbytt
_mik_ skrev:Jonton1911 skrev:Okej tack för era svar!
Då kör jag från utloppet mot där magasinet sitter, då jag inte hittar någon sprängskiss om förklarar hur jag får av pipan
När det blev några skott extra så hörde jag pysande ljud, så risken är väl att någon o-ring redan är paj, men det är för förhoppningsvis lättbytt
För att följa länken så måste du registera dig.
Där har du skiss...ruta H, låsskruvar på toppen av blocket. Streamline är mycket lättskruvat.
Jonton1911 skrev:_mik_ skrev:Jonton1911 skrev:Okej tack för era svar!
Då kör jag från utloppet mot där magasinet sitter, då jag inte hittar någon sprängskiss om förklarar hur jag får av pipan
När det blev några skott extra så hörde jag pysande ljud, så risken är väl att någon o-ring redan är paj, men det är för förhoppningsvis lättbytt
För att följa länken så måste du registera dig.
Där har du skiss...ruta H, låsskruvar på toppen av blocket. Streamline är mycket lättskruvat.
Tack mik!! Så det är egentligen dom tre H11 som behöver skruvas loss bara?
Behöver man ta bort trycket i tuben tro?
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster