Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Har du stx pipa?Tobbe77 skrev:45 meter med fx wildcat
Testa dom1qaz1qaz skrev:Min Kral funkar bäst med 5.51.
Förmodar att dessa är i 5.52
Det är det som är lite spännande jag har nästan bara kört 5.52 AA på slutet, funkat bäst för mig.1qaz1qaz skrev:Har testat allt som finns. 5.51 är kulan oavsett fabrikat. Har testat 5.50 och de är inom em snusdosa på 30m medans 5.51 är nästintill hål i hål. Oavsett kulvikt. Men visst. För eller senare lär jag prova Hades.
Just nu kör jag 5.51 jsb heavy 15.89 grain.
Nej inget datum än men kan gissa att dom är under tillverkning.Piore skrev:Vet du när kaliber .25 kommer att säljas.
Skickat från min SM-T550 via Tapatalk
Snygg arsenal!Piore skrev:Tack för svaren.Hitintills får jag bäst precision med JSB heavy.
Skickat från min SM-T550 via Tapatalk
PEMT skrev:Jag använder .22 Hades i all kommunal skyddsjakt, är mycket nöjd med effekten som kulan uträttar. Fram till dagens datum i år har jag kanske skjutit 300 råkor och dom mesta på 10J.
Clumber skrev:PEMT skrev:Jag använder .22 Hades i all kommunal skyddsjakt, är mycket nöjd med effekten som kulan uträttar. Fram till dagens datum i år har jag kanske skjutit 300 råkor och dom mesta på 10J.
Är det lagligt att jaga med 10J ?
PEMT skrev:Clumber skrev:PEMT skrev:Jag använder .22 Hades i all kommunal skyddsjakt, är mycket nöjd med effekten som kulan uträttar. Fram till dagens datum i år har jag kanske skjutit 300 råkor och dom mesta på 10J.
Nej, det ska givetvis vara 40J och inget annat. Det har faktiskt hänt någon enstaka gång att jag har missat att ändra regulatorläget.
PEMT skrev:Clumber skrev:PEMT skrev:Jag använder .22 Hades i all kommunal skyddsjakt, är mycket nöjd med effekten som kulan uträttar. Fram till dagens datum i år har jag kanske skjutit 300 råkor och dom mesta på 10J.
Nej, det ska givetvis vara 40J och inget annat. Det har faktiskt hänt någon enstaka gång att jag har missat att ändra regulatorläget.
1qaz1qaz skrev:Finns en jakt tråd där man kan snacka om skyddsjakt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster