Vem vill ni ge dagens ris och/eller ros?

Här är det forumlekar som gäller

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Vem vill ni ge dagens ris och/eller ros?

Inläggav Knotvillage 01 sep 2017, 14:12

Finns ju många trådar som man kan vila ögonen på ibland, vad har du gjort/köpt idag m.fl.

Vem/vilka vill ni ge dagens ris och/eller ros.



Dagens ris -Discovery och deras gäng...money talks. :thumbner:

Dagens ros -Carl Bildts twitterinlägg under gårdagen gällande tullen i Ryssland. :lol: (Utan att lägga några politiska värderingar från min sida, svaret var bara skönt.)
Weihrauch HW97KT .177
Hawke Airmax 8-32x50
Weihrauch HW80K .25
Hawke Vantage 6-24x50
FWB 300SU .177
Hawke Vantage 4-12x40
Weihrauch HW40 .177
Hawke Vantage Red Dot 1x30
Diana Eleven .177
Hawke Vantage 3-9X40
Weihrauch HW45 .177
Hawke Vantage Red Dot 1x30
Användarvisningsbild
Knotvillage
 
Inlägg: 1117
Blev medlem: 25 jun 2016, 21:43
Ort: Knutby
Tack utdelade: 18 gång
Tackad: 25 gånger i 24 inlägg
Luftvapen favorit: Weihrauch HW80 .25

Re: Vem vill ni ge dagens ris och/eller ros?

Inläggav ZaphodB 19 maj 2018, 10:24

Knotvillage skrev:Finns ju många trådar som man kan vila ögonen på ibland, vad har du gjort/köpt idag m.fl.

Vem/vilka vill ni ge dagens ris och/eller ros.



Dagens ris -Discovery och deras gäng...money talks. :thumbner:

Dagens ros -Carl Bildts twitterinlägg under gårdagen gällande tullen i Ryssland. :lol: (Utan att lägga några politiska värderingar från min sida, svaret var bara skönt.)


Ville ge byråkraterna på Transportstyrelsen en riktigt taggig och vidrig kaktus från min mor som p.g.a diskbråck ansökte om handikapptillstånd då hon har svårt att ta sig in och ur bilen, inte nog med att de måste skicka AVSLAGET på ansökan med REK som hon inte kan hämta ut då PostNord lagt hennes postombud flera kilometer från mina föräldrars bostad. :x :x :x

Hade förstått att skicka REK om det hade innehållit ett Handikapp P-tillstånd, men ett avslag borde banne mig gå som brev, det är ett hån mot morsan som inte kunde hämta det själv, hade jag inte kunnat göra det åt henne hade hon fått ta färdtjänst till och från postombudet - För att få reda på att de avslagit ansökan om Handikapptillstånd. :x :x :x

Lägg sedan till slöseriet med skattepengar att skicka saker med REK som inte kräver det, att tala om att någon fått ett negativt beslut kräver väl för tusan inte ett REK...... :twisted: :x :x

Mvh, ZaphodB
FX Royale .22, FX Royale .25, FX Cyclone .22 , FX Whisper T12+ .22 MK I,
FX Ranchero .177 & .22, FX Bobcat .22 MK I, FX Independence .22, Sig X-Five .177 CO2
Crossman 2240 .22 (Custom), Weirauch HW45 .177 & .22, Raptor 4500 - 300 Bar Kompressor
Användarvisningsbild
ZaphodB
 
Inlägg: 2002
Blev medlem: 18 jan 2009, 08:46
Ort: Uppsala
Tack utdelade: 108 gång
Tackad: 120 gånger i 97 inlägg
Luftvapen favorit: FX Royale .22 / .25


Återgå till Forum lekar & Forum fun

| | |likartade trådar| | |


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster

  • Sponsorer