TargetScan app

Här snackar vi om luftvapen relaterade saker som inte passar in på dom andra trådarna

Moderatorer: Leopold, gubbe, Daniel, Nitro

TargetScan app

Inläggav Gordon 11 okt 2018, 14:17

Hej på Er alla !

Jag brukar inte köpa appar men har nu gjort ett undantag, köpte appen TargetScan och även uppgraderingen till denna. Skanningsfunktionen fungerar alldeles utmärkt inomhus om man placerar ett vitt papper bakom, utomhus fallerar detta totalt.

Nu är det i och för sig inte så svårt att manuellt flytta ”ringarna” till hålen det går dessutom hyffsat fort så detta kan jag kan leva med dessutom skjuter jag fler än fem skott per tavla med endast en färgmarkering och då faller ju denna funktion ändå.

Är det någon som hittat en lösning på problemet med Skanning utomhus så kan det ju vara roligt att prova denna.. Provade själv med tomylsa med pålimmat vitt ”skräp” från ett hålslag men det fungerade inte bra det heller.

En annan fråga är när man exporterar datan till excel så blir ju datan inte speciellt presentabel Är det någon som har gjort något excelprogram som känner att de vill dela med sig. För en gång skull tänkte jag fråga innan jag kastar mig in i detta själv…
Gordon

Tack utdelade: 1 gång
Tackad: 7 gånger i 6 inlägg
Luftvapen favorit: Steyr LP5

Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat

| | |likartade trådar| | |