TargetScan app

Här snackar vi om luftvapen relaterade saker som inte passar in på dom andra trådarna

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

TargetScan app

Inläggav Gordon 11 okt 2018, 14:17

Hej på Er alla !

Jag brukar inte köpa appar men har nu gjort ett undantag, köpte appen TargetScan och även uppgraderingen till denna. Skanningsfunktionen fungerar alldeles utmärkt inomhus om man placerar ett vitt papper bakom, utomhus fallerar detta totalt.

Nu är det i och för sig inte så svårt att manuellt flytta ”ringarna” till hålen det går dessutom hyffsat fort så detta kan jag kan leva med dessutom skjuter jag fler än fem skott per tavla med endast en färgmarkering och då faller ju denna funktion ändå.

Är det någon som hittat en lösning på problemet med Skanning utomhus så kan det ju vara roligt att prova denna.. Provade själv med tomylsa med pålimmat vitt ”skräp” från ett hålslag men det fungerade inte bra det heller.

En annan fråga är när man exporterar datan till excel så blir ju datan inte speciellt presentabel Är det någon som har gjort något excelprogram som känner att de vill dela med sig. För en gång skull tänkte jag fråga innan jag kastar mig in i detta själv…
Gordon
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 25 okt 2013, 08:51
Ort: Katrineholm
Tack utdelade: 1 gång
Tackad: 45 gånger i 35 inlägg
Luftvapen favorit: Steyr LP5

Re: TargetScan app

Inläggav Hian74 21 dec 2021, 16:01

Idag slog jag till och köpte appen också ! Tänkte den kunde vara lämplig när jag skjuter pistol. Den fungerar ju klockrent och man får även decimalräkning om man vill. Jag skjuter 10 skott/tavla och Hittills har den satt alla skott på rätt ställe. Jag kan verkligen rekommendera den.
Den borde även vara lämplig för postal match då man bara kan ta ett screenshot när man är klar.
För att följa länken så måste du registera dig.

FWB 300s Utg 6-24x 56
FWB 600
FWB C60 Discovery vtz 6-24x50 ffp
FWB C60 customkolv vänster i teaklaserad björk
FWB mod 65
FWB C25
FWB 100
Hatsan Striker Nikko Stirling Airking 4.5-14x50
Hian74
 
Inlägg: 17
Blev medlem: 21 nov 2020, 16:01
Ort: Edsbyn
Tack utdelade: 3 gång
Tackad: 16 gånger i 3 inlägg


Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 41 gäster

  • Sponsorer