GLAD MIDSOMMAR!

Här snackar vi om luftvapen relaterade saker som inte passar in på dom andra trådarna

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

GLAD MIDSOMMAR!

Inläggav Luftpangarn 19 jun 2020, 14:10

Denna midsommar är mycket märklig. Att inte kunna samlas, imte och hålla varandra i ringdans gör verkligen ONT i mitt hjärta. Och för mig är "ont"= smärta.

Det viktigaste för mig med midsommar, är att åka ut i skogen med traktorer och fyrhjulingar, att samla lövade björkgrenar att klä (maj) midsommarstongen med.

Jag brukar leda den mindre "maskulina" delen, Dvs att plocka blommor. Jag brukar dessutom bidraga med flaggspel (enbart svenska flaggor) och svenska gul-blå ballonger.

Jag hade en städare från Eritrera, som inte EFTER 18ÅR, fattade att midsommar är en helg. JaG BLIR SKOGSTOKIG.

Ni kanske tycker att jag är Liberalernas partiföretrdare. Men jag kräver språkkunskap, och det skulle även kunna gälla licensktav.

Vill man vara med i svenkt samhälle, får man anstränga sig litet gran.

Det gör inte Liberalerna invandrtingsfientliga. Men någe hejd får det vara. Det är synd om jättemassa människor, Tyvärr kan inte Sverige lösa frågan självt.
Senast redigerad av Luftpangarn 19 jun 2020, 14:41, redigerad totalt 1 gång.
Favoriter för tillfället, gevär; Umarex Legends Cowboy bygelrepeater .177 Enhand: Colt SAA 7,5" räfflad. Senaste inköp: Smith & Wesson 8,375" räfflad & UX Race Gun.
Luftpangarn
 
Inlägg: 2019
Blev medlem: 19 mar 2018, 15:29
Ort: Stockholms skärgård
Tack utdelade: 1388 gång
Tackad: 256 gånger i 199 inlägg
Skytteklubb: nej, inte än
Luftvapen favorit: Kan ändra sig ;-)

Re: GLAD MIDSOMMAR!

Inläggav Luftpangarn 19 jun 2020, 14:21

Uhh, nu blev det djäkligt konstigt. Jag tänker nämligedn gå ner till stranden, och skjuta såväl Umarex Colt !773 SAA liksom jämsides Crosman 1875 Rewmington.

Jag skiter i resultatet. Jag har sjuuukt kul, ;-D
Favoriter för tillfället, gevär; Umarex Legends Cowboy bygelrepeater .177 Enhand: Colt SAA 7,5" räfflad. Senaste inköp: Smith & Wesson 8,375" räfflad & UX Race Gun.
Luftpangarn
 
Inlägg: 2019
Blev medlem: 19 mar 2018, 15:29
Ort: Stockholms skärgård
Tack utdelade: 1388 gång
Tackad: 256 gånger i 199 inlägg
Skytteklubb: nej, inte än
Luftvapen favorit: Kan ändra sig ;-)


Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Bylle och 36 gäster

  • Sponsorer