Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Daniel, Johanna, Nitro, atte69
Luftpangarn skrev:@ Stinsen, jovisst funkar öppna riktmedel riktigt bra… fast jag är ju så gammal, att jag aldrig använt något annat, he he. Ungefär som äldre (än jag) som tycker smarta telefoner är ett djävulens påfund! ;-)
Jag förmodar att du antingen hade stöd (av bänk el dyl) eller sköt FT ställning? (Liggande brukar inte vara så poppis bland vuxna män/gubbar. Fast någon gång varje sommar testar jag, av nostalgiska skäl.)
Snyggt skjutet hur som helst!
vettedax skrev:Öppna riktmedel gäller väl inom de flesta grenar... är väl bara inom Ft det är godkänt
Eller???
SWEcerb skrev:Datum: 18 sep - 23
Pistol: HÄMMERLI AP20
Ammo: H&N sport 8.18gr
Avstånd: 12,5m
Skjutställning: Stående med en hand
Första rundan går alltid riktigt bra sen går resultat neråt för att sen ta sig upp igen.
Runda med totalt 50skott.
Måste lära mig varför jag får dalen i mitten
För att följa länken så måste du registera dig.
Leopold skrev:SWEcerb skrev:Datum: 18 sep - 23
Pistol: HÄMMERLI AP20
Ammo: H&N sport 8.18gr
Avstånd: 12,5m
Skjutställning: Stående med en hand
Första rundan går alltid riktigt bra sen går resultat neråt för att sen ta sig upp igen.
Runda med totalt 50skott.
Måste lära mig varför jag får dalen i mitten
Jäkligt tajt skjutet får jag säga, bra jobbat!
Jag körde en liten runda i källaren nyss med min gamla fwb100 som fått nya packningar, blev som ny.
Har en del kvar av träning men fick i alla fall ihop en 45p-tavla, femskott stående tio meter enhands som det ska vara. Standard 10 m ISSF luftpistoltavla.
Bra träning detta och ska se om jag inte kan förbättra detta. Verkar som att jag undviker mitten.. hmmm inte optimalt! :-D
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster