Nä jag var faktiskt lite... njaee... ringer & säger att jag skiter i det i morse, men sen tänkte jag att nä, jag har närmst av alla som skulle dit & Nitro är snäll & ordnar bana, man får ställa upp! Så jag kan ju typ skjuta lite på skoj mellan grupperna, sen blev vi ju sju så sa att jag kan gå själv så att VM skyttarna får pulsen av att gå med en annan, blir ju en viss tävlingsgrej då. Så jag kan nog haft ett litet handikapp av att jag gick för mig själv & slapp att "tävla mot någon"
Men jag kände faktiskt direkt när jag började skjuta att nä... det är fan fokus som gäller nu... haha, man har blivit en tävlingsskytt, det knäpper igång så fort man börjar
Tack som f*n Nitro för en kul dag i värmen!
Lite bilder blev det... till o med en jäkla massa men valt ut några!
Lite tjöt om allt möjligt, mest bössor innan vi drog igång!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Kul att se TheFoes, längesedan man såg honom i
FT samanhang
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Leif har fixat en perfekt
FT väska för långa VM dagar med plats för allt möjligt plus en pall
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.FT bland ved... Måste vara en fin kombo för t.e.x gubbe
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Bara ved.
För att följa länken så måste du registera dig.Sweron...
För att följa länken så måste du registera dig.& robban75 i stående.
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro som cowboy.
För att följa länken så måste du registera dig.Sa att Leif borde skjuta med pilbåge men han fortsatte med sin Steyr.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Inga tuppar kom till skada under skyttet!!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Nåt gammalt... är barnbarn till bönder på både mor & fars sida men är kass på sånt där!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Rudolf91 testade Leifs March... fina grejor det där
För att följa länken så måste du registera dig.Ankorna blev överlyckliga när Margareta duschade dom... förstår det i den grymma värmen!
För att följa länken så måste du registera dig.Vissa gick ju ett andra varv, jag tyade icke!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Bilden tagen c:a 2,5 meter från målet... Nitros spinners är jäkliga, men kanon för att öva, idag tog jag dom små jäklarna
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Kom själv inte med på en skyttebild. Fastnade på en, Robban fick vara fotograf!
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro... jag kände ju på din kalla ölburk & kunde bara genom att hålla i den känna hur god den var
Nu har det redan slunkit ner två iskalla