Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Rudolf91 skrev:Tävling hos vår vän Nitro, det ska bli kul med trämål som på skyttefesterna
Nitro skrev:Rudolf91 skrev:Tävling hos vår vän Nitro, det ska bli kul med trämål som på skyttefesterna
Ja det ska bli skoj att se dig klättra i träd för att sätta fast målen
börne skrev:Har nu lagt upp tävlingen på För att följa länken så måste du registera dig.
Men hur man gör för att få till anmälan via indTA begriper jag inte!!
börne skrev:Pratat med Lars-Eric Söderberg på förbundet nyss & han har förklarat lite hur indTA fungerar, han ville att jag tar bort Google anmälningen så alla anmäler sig via indTA då han har sanktionerat tävlingen nu & anmälan därigenom ska fungera.
Det är bara fyra som anmält sig hittills. Kan fixa era anmälningar, men har ni inte anmält er än så är det anmälan via indTA som gäller, lika bra vi lär oss någon gång![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Rudolf91 skrev:börne skrev:Pratat med Lars-Eric Söderberg på förbundet nyss & han har förklarat lite hur indTA fungerar, han ville att jag tar bort Google anmälningen så alla anmäler sig via indTA då han har sanktionerat tävlingen nu & anmälan därigenom ska fungera.
Det är bara fyra som anmält sig hittills. Kan fixa era anmälningar, men har ni inte anmält er än så är det anmälan via indTA som gäller, lika bra vi lär oss någon gång![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Jag kan anmäla mig igen fast via IndTA
börne skrev:Anders fixade själv.
Men jag har anmält Ola Malmsten & David Malmberg. Resten som ska anmäla sig hamnar ju nu rätt då Google länken är borta.
Dagens dubbel vet jag inte hur det gjorts med innan, det går ju inte att välja i indTA, men borde väl räcka att säga till när man kommer till tävlingen eller hur har ni gjort med detta under tidigare tävlingar?
börne skrev:
Får bli lite snabb inskjutning på morgonen sen ska den väl fälla allt... eller![]()
Att man är sjukt ovan vid rekylerande bössa är nåt man bara får blunda för, det är ju kul att panga
gubbe skrev:börne skrev:
Får bli lite snabb inskjutning på morgonen sen ska den väl fälla allt... eller![]()
Att man är sjukt ovan vid rekylerande bössa är nåt man bara får blunda för, det är ju kul att panga
Bra tänkt där börne, det behöver inte vara så ”allvarligt”.
Viktigare att det är kul.
Nitro skrev:Lomma luft
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster