Tycker det är trevligt när den dimper ner i brevlådan. Perfekt format, innehållet visar bredden i skyttesporten. Förmodligen inget jag skulle läsa som pdf eller webbtidning.
Så för min egen del spelar det ingen roll men tycker det vore smart att fortsätta ha den som gratis webbupplaga för de som inte har tävlingslicens ännu. Allt som kan öka intresset för skyttesportens olika grenar är bra. Materialet är ju redan producerat och kanalerna på plats, varför inte utnyttja den här marknadsföringsmöjligheten?
Tror magasinet funkar allra bäst som marknadsföring för att intressera nytt folk, sett till innehållet idag. Brett, litet säljorienterat och rätt ytligt.
Att dela ut den till de som redan är inne i vad det nu är för gren det handlar om ger nog rätt litet informationsvärde överlag. De flesta aktiva och redan frälsta har ett snävt intresse och vill ha djupare prylar.
Så man gör ungefär tvärtom mot vad som vore effektivt, vad jag kan bedöma sett till hur innehållet formas idag.