Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Glöm nu inte att det ska fixas FT bana hos Nitro inför HöstLaxen imorrn... ses där kl 10:00
Nitro skrev:Margareta bjuder på bulle och kaffe vid 10:00 sen drar vi igång.
Nitro skrev:Margareta bjuder på bulle och kaffe vid 10:00 sen drar vi igång.
jerico skrev:Fördelen med 22lr är att de är billigare än 6,5 och 308
börne skrev:Nu vill vi se lite fler MSG'are hos Nitro den 14:e då alla målen ska ut.
janned skrev:börne skrev:Nu vill vi se lite fler MSG'are hos Nitro den 14:e då alla målen ska ut.
Jag kommer absolut att vara där...jäkla otur nu i helgen bara med förkylningen
pattedog skrev:hade gärna testat några skott med din Börne. Är sugen på en .22lr också
Blackpowder skrev:Jag var också i Mörrum idag fast lite längre norrut.
Mörrums Jaktskytteklubbs Kuljaktstig klass1 vapen
För att följa länken så måste du registera dig.
MrBanane skrev:Ska alla vara i Tollarp hos Nitro imorrn den 14e?
Jag har mailat med en Roger ang att joina Mörrums skytteklubb och det verkar som att det ska va folk i Mörrum också, så jag tänkte komma dit
Hörde att det var "arbetsdag" där imorgon med lite som skulle fixas, och detta tänkte jag självklart försöka hjälpa till med.
Mvh
MrBanane skrev:Hörde att det var "arbetsdag" där imorgon med lite som skulle fixas...
MrBanane skrev:Ska alla vara i Tollarp hos Nitro imorrn den 14e?
Jag har mailat med en Roger ang att joina Mörrums skytteklubb och det verkar som att det ska va folk i Mörrum också, så jag tänkte komma dit
Hörde att det var "arbetsdag" där imorgon med lite som skulle fixas, och detta tänkte jag självklart försöka hjälpa till med.
Mvh
Nitro skrev:MrBanane skrev:Ska alla vara i Tollarp hos Nitro imorrn den 14e?
Mvh
Du är varmt välkommen!
Skättilljungavägen 265
Har du vadarstövlar så ta med.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster