Svårigheter att logga in

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Svårigheter att logga in

Inläggav widde 15 mar 2010, 19:14

Det ända sättet jag kan logga in på är att öppna en tråd och sedan tryck på "svara" knappen för att sen logga in.
Om jag försöker logga in genom att trycka högst upp på sidan för att senare komma in på inloggnings-sidan kan jag inte logga in där. Den bara startar om vid varje inloggningsförsök, ungefär som om jag skulle uppdatera sidan. Den säger inget om att jag angett felaktigt lösenord eller nåt, händer samma sak om jag blir ombedd att logga in för att jag vill kolla recensioner t.ex.
Men det funkar som sagt utan problem om jag trycker på svara knappen i valfri tråd och sen loggar in.
Jag använder senaste versionen av firefox, kanske inte funkar så bra med ff.
Användarvisningsbild
widde
 
Inlägg: 48
Blev medlem: 19 nov 2009, 23:09
Tack utdelade: 2 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg

Re: Svårigheter att logga in

Inläggav Daniel 16 mar 2010, 09:03

Jag har precis loggat in med senaste versionen av firefox och det fungerar hur bra som helst.
Ditt problem sitter formodligen i din hårdvara eller mjukvara.

Klicka på logga in sedan fyller du in ditt lösen och användarnamn.
sedan kryssar du i "Logga in mig automatiskt vid varje besök." och klickar på logga in.

Får du fortfarande fel så installera om firefox och testa.

vore bra och veta vad du har för systemegenskaper.
Don't walk in front of me, I may not follow; Don't walk behind me, I may not lead; Walk beside me, and just be my friend
Användarvisningsbild
Daniel
 
Inlägg: 5340
Blev medlem: 26 dec 2007, 21:05
Ort: Lögdeå
Tack utdelade: 176 gång
Tackad: 216 gånger i 164 inlägg
Skytteklubb: Piteå Luftvapen Klubb
Luftvapen favorit: Theoben slr 98

Re: Svårigheter att logga in

Inläggav widde 17 mar 2010, 02:19

Verkar fungera nu, har inte gjort några ändringar, lite skumt.
Tack iaf :)
Användarvisningsbild
widde
 
Inlägg: 48
Blev medlem: 19 nov 2009, 23:09
Tack utdelade: 2 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg

Re: Svårigheter att logga in

Inläggav buggsson 07 jul 2012, 14:14

Jag har också problem med att logga in, oavsett om jag sitter på en windowzzzzz eller Mac så behöver jag oftast försöka ett antal ggr. Som denna gång t.ex., 5 inloggningsförsök innan man blev igenkänd som medlem, annars var det "Välkommen gäst" för hela slanten. Jag är därmed böjd att tro att det är något annat än den hård/mjukvara jag använder för stunden som är boven i dramat.
Bild
buggsson
 
Inlägg: 840
Blev medlem: 28 dec 2011, 16:33
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 41 gånger i 31 inlägg

Re: Svårigheter att logga in

Inläggav Daniel 07 jul 2012, 16:38

Windows eller mac spelar mindre roll frågan är vilken webbläsare du använder och vilken version av operativsystemet., och troligtvis är det programvaran i din dator det är fel på om du inte kan logga in. Jag har inte gjort några ändringar på ett halvår i systemet förutom att uppdatera databastabeller osv.

Har precis feltestat sustemet med mac, pc, smartphone allt fungerar klockrent. (webbläsarna jag testade med var firefox opera chrome explorer. samt safari.
Don't walk in front of me, I may not follow; Don't walk behind me, I may not lead; Walk beside me, and just be my friend
Användarvisningsbild
Daniel
 
Inlägg: 5340
Blev medlem: 26 dec 2007, 21:05
Ort: Lögdeå
Tack utdelade: 176 gång
Tackad: 216 gånger i 164 inlägg
Skytteklubb: Piteå Luftvapen Klubb
Luftvapen favorit: Theoben slr 98


Återgå till Support

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

  • Sponsorer