Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Henno3 skrev:Kan det bli en liten nytändning för HW30 på forumet måntro?!
Hammer and tong skrev:Kan inte hålla mig en HW som har fabrikationsfel ...enligt vissa här är HW den enda bössan utan fabrikationsfel .. ästan pinsamt roligt
Henno3 skrev:Trevlig modell!
Skall själv precis göra en beställning på en extra setback trigger från Rowan. Kan tänka mig att det blir betydligt mer avslappnat, då ergonomin i original är helt kass!
Blir en justerbar bakkappa från Bisley också, sedan kommer det bli en fröjd att skjuta med min 30s.
Kan det bli en liten nytändning för HW30 på forumet måntro?!
Air skrev:Tack Tomaz trevlig läsning blev nyfiken på den när jag såg paketet i köpes tråden.
Riktigt fräck den långa pipvikten var intressant var köpes den finns det olka längder.
Ger lite mer vikt framtill gör nog att den ligger mer fast på målet den är ju ganska
lätt lilla hw30an.Setbackrtiggern är den svårmonterad??.
Som sagt HW gevären är mycket fina för lite pengar men finns lite pyssel för den vane
entusiasten att förbättra inget konstigt med det eller några större jobb ett kanonfint
litet luftgevär.
_Axel_ skrev:Hur lång är kolven?
Tomaz skrev:_Axel_ skrev:Hur lång är kolven?
Vet inte riktigt mellan vilka punkter jag ska mäta, men lägger ut ett måttband så kanske du kan läsa av det du funderar på.
För att följa länken så måste du registera dig.
_Axel_ skrev:Tomaz skrev:_Axel_ skrev:Hur lång är kolven?
Vet inte riktigt mellan vilka punkter jag ska mäta, men lägger ut ett måttband så kanske du kan läsa av det du funderar på.
För att följa länken så måste du registera dig.
LOP mäts från centrum på avtryckaren till centrum på bakkappan.
PLUTTE skrev:Fick du hämta ut bössan på posten eller vilka tar över leveransen i Sverige? Fick du sms avisering? Jag bara undrar då jag också beställt en HW30S från Sportwaffen och upptäckte nu att jag inte ändrat telefon nr.
PLUTTE skrev:Tack så mycket för snabbt svar, vet du måtten på plastinlägg för laddarmen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster