Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar!

Här diskuterar vi om luftvapen i form av luftpistoler

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav TheFoes 21 sep 2012, 18:35

håller vapnet löst och trycker av sakta det ska komma som en överaskning när geväret går av.
Hw 97k .20 Vortek SHO
Användarvisningsbild
TheFoes
 
Inlägg: 2019
Blev medlem: 12 maj 2012, 14:36
Ort: Skåne
Tack utdelade: 326 gång
Tackad: 173 gånger i 116 inlägg

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Silwer 21 sep 2012, 18:59

Är pistol som gäller ser jag, svårast av allt luftskytte imo.
Supertrycke är viktigt för hålstansning och att vapnet utformas som om man stod och pekade med pekfingret.

Över lag är det svårt, träning träning och träning.

Stå med luftgevär är svårt men inte lika svårt.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav päran 21 sep 2012, 20:57

Joga tror jag funkar dej , att stänga ute omvärlden för en stund , slappna av finns olika sätt att göra det på en del står på huvet :-) men många som har skjutit sen barndom gör det automatiskt .
Man kan också se det om man står bredvid en van skytt , dom för sakta siktet in i målet och låter skottet gå utan att blinka .
Man kan också hoppa på stället en stund sen ta djupa andetag och när pulsen går ner fortsätter man med djupa andetag då brukar darrningar avta för en del , finns två fjuntar här som gör så och dom skjuter täta serier på långhåll . bara att pröva .
Själv föredrar jag mat o öl innan :) eller dej bredvid så jag har nån att djävlas med , då brukar tävlings instinkten komma fram i gubben :cheeRs:
päran
 
Inlägg: 1894
Blev medlem: 17 sep 2011, 19:16
Ort: Åseda
Tack utdelade: 206 gång
Tackad: 146 gånger i 102 inlägg
Skytteklubb: OSG.,åsjk
Luftvapen favorit: Fx royal

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Silwer 21 sep 2012, 21:55

Öl funkar i rätt dosering, en del menar att beta blokerare funkar.
Men det blir ju doping.

Dock är det här på hobbynivå, man kan ju inte presis knäcka en öl på nån skjutbana hehe.
Visst sitter mycket i ens naturliga förutsättningar med, jag kan aldrig bli en toppskytt det har jag redan fattat, men man kan ju tävla mot sig själv.

Mer tavlor på dagens tavla då det iaf tvingar en att öva.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Nitro 21 sep 2012, 22:08

Jag pangar ju ännu inte med pistol, då jag tycker det är mer spännande med precisionen med gevär på längre håll.
Men en öl eller två är inte alls fel.
Det funkar inte heller att vara stressad.
Det måste få ta den tiden den tar.
För min del så har jag svårt för diopter, för efter ett tag så flyter bara kornet runt, och då får jag börja om från början igen.
När jag kör med 32x56 så är det stor precision på avståndet mellan ögat och siktet för att det ska bli rätt, men fixar man bara det så föredrar jag hög förstoring.
Vi är alla olika, grabben pangar bättre med låg förstoring (typ 12).
Nackdelen (eller fördelen) är ju att vid 24 i förstoring eller mer så blir hjärtslagen väldigt tydliga.
Senast redigerad av Nitro 21 sep 2012, 22:09, redigerad totalt 1 gång.
SM BR 2013
25m 10J - Brons
50m 10J - Brons
SM BR 2014
25m 10J - Silver
SM FT 2016 10J Guld
SM BR 2017 16J Guld
Användarvisningsbild
Nitro
 
Inlägg: 7737
Blev medlem: 18 mar 2012, 19:17
Ort: Tollarp
Tack utdelade: 2243 gång
Tackad: 1458 gånger i 881 inlägg
Luftvapen favorit: FWB 300S, Walther LG 400

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Silwer 21 sep 2012, 22:32

Jo jag har en skadad hornhinna så jag ser risigt på högre förstoringar, tidigare föredrog jag det över låga, men man får ju ta det man har.

Jag har sällan skjutit stående, favorit är sittande utan stöd FT style, men nu i somras blev det mer stående pga begränsat uttrymme, ärligt talat är inte sittande på säg 10 15m värst utmanande, men stående är det för mig.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Nitro 21 sep 2012, 22:50

Silwer skrev:Jo jag har en skadad hornhinna så jag ser risigt på högre förstoringar, tidigare föredrog jag det över låga, men man får ju ta det man har.

Jag har sällan skjutit stående, favorit är sittande utan stöd FT style, men nu i somras blev det mer stående pga begränsat uttrymme, ärligt talat är inte sittande på säg 10 15m värst utmanande, men stående är det för mig.

Min kroppsform och en tidigare bruten ryggrad gör det också lite halvknepigt med FT ställningar, och stående så svänger jag värre än en roddbåt med en ny roddare känns det som.
Men det är lugnt, man gör det man trivs med.
Bänkskytte trivs jag bäst med, fast det kunde ju varit skoj om man kunde matcha "Gubbe och Leopold"(men tyvärr så krävs det en hel del träning för det).
SM BR 2013
25m 10J - Brons
50m 10J - Brons
SM BR 2014
25m 10J - Silver
SM FT 2016 10J Guld
SM BR 2017 16J Guld
Användarvisningsbild
Nitro
 
Inlägg: 7737
Blev medlem: 18 mar 2012, 19:17
Ort: Tollarp
Tack utdelade: 2243 gång
Tackad: 1458 gånger i 881 inlägg
Luftvapen favorit: FWB 300S, Walther LG 400

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Silwer 21 sep 2012, 23:10

Jo gubbe på 18m stående är bara för mig att glömma, jag var nöjd när jag satte nåt liknande på 10m haha.

Sittande kräver iaf en 30m för att vara intressant.

Bänk har jag inga möjligheter till inte ens sittande med stöd, men jag har ingen bra utrustning för sånt skytte iaf.

Nåväl, huvudsaken är väl att nåt skytte blir av, det är mitt problem annars, har ingen skjutplats inom rimligt avstånd, det gör massor mot den tid jag hade 5min promenad till 100m om jag ville
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Per ivar 22 sep 2012, 00:06

I tidanes morgon når jag trenade pistol 22lr fick jag veta ungå nikotin,koffein,alkohol + fysisk trening.jag ble ingen höjdare
Per ivar
 
Inlägg: 552
Blev medlem: 10 dec 2011, 18:33
Ort: Skåne
Tack utdelade: 22 gång
Tackad: 17 gånger i 17 inlägg

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav REGULATORN 22 sep 2012, 02:04

spl dwk äc.
Senast redigerad av REGULATORN 29 maj 2013, 22:29, redigerad totalt 1 gång.
REGULATORN
 
Inlägg: 12
Blev medlem: 30 aug 2012, 01:45
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav hansmn 22 sep 2012, 08:06

Kanske stress kan vara positivt?
Under 80 talet var pistolkyttet inbjudet att delta i Västmanlands Skyttevecka under fem år.
Det var en hemmabanetävling med gemensam final, om 4x5 skott, på Stockkumla skjutbanor utanför Västerås.
Jag var tävlingsledare för pistoldelen dessa år.
Stressad for jag runt och såg till att allt fungerade.
Jag kvalificerade mej till final alla åren och deltog därmed även som skytt i finalskjutningarna.
Av fem finaler vann jag tre, kom tvåa i en men elva i den första.
Före den andra finalen var jag sen. Hade blivit stoppad av en MC polis och utskälld under fem minuter. Ja hade stänkt ner honom.
Den finalen sköt jag 50,48,48,50.
En adrenalin kick innan tävling kan kanske vara bra?
Användarvisningsbild
hansmn
 
Inlägg: 168
Blev medlem: 26 jul 2009, 15:36
Ort: Hallstahammar
Tack utdelade: 75 gång
Tackad: 57 gånger i 29 inlägg
Skytteklubb: Västerås skarp
Luftvapen favorit: TX200HC

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav RobertSt 22 sep 2012, 14:07

REGULATORN skrev:Betablock har alltid fungerat bäst !

Sådana har jag i min blodtryckssänkande medicin. Tror att jag klarar en dopingkontroll eftersom jag måste äta dem, och har dem på recept.
RobertSt
 

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav bjosse 22 sep 2012, 15:02

En del intressanta svar. Några bra tips. Men helt allvarligt utan att vara moraltant, hur kan någon ens tänka tanken att blanda vapen och alkohol? För mig helt absurt och verklighetsfrämmande. Dessutom ärligt talat faktiskt skrämmande. Vart går gränsen? 1 öl? 2? 4? en vinare? Helt sinnessjukt resonemang som jag ser det.
Save the Earth! It´s the only planet I know that have both airguns and beer!

Bild Bild
Användarvisningsbild
bjosse
 
Inlägg: 2249
Blev medlem: 25 nov 2010, 19:33
Ort: Bjärred
Tack utdelade: 75 gång
Tackad: 173 gånger i 128 inlägg
Skytteklubb: Björnstorp, VSKF, MSG, MLSG
Luftvapen favorit: BSA Mercury

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Nitro 22 sep 2012, 15:26

bjosse skrev:En del intressanta svar. Några bra tips. Men helt allvarligt utan att vara moraltant, hur kan någon ens tänka tanken att blanda vapen och alkohol? För mig helt absurt och verklighetsfrämmande. Dessutom ärligt talat faktiskt skrämmande. Vart går gränsen? 1 öl? 2? 4? en vinare? Helt sinnessjukt resonemang som jag ser det.

Du behöver inte känna dig som moraltant, men vi är alla olika och har olika åsikter som tur är.
Det finns också stora kulturskillnader mellan olika länder även i Europa.
Jag har släkt i Italien och var där nere en nyårsafton och när väl klockan tickade tolv så kom det fram en 38 special som avfyrades ute på balkongen rakt upp i luften mitt inne i stan. Han var så klart inte drängfull, men jag kan ju tycka att det är ganska vådligt ändå.
Inget jag skulle gjort.
Jag tycker att det är en oerhörd skillnad på vapen och vapen.
I somras bjöd jag hem ett stort gäng här typ 15 pers och vi grillade, drack och hade mycket trevligt.
Under tiden så pangade vi på burkar och tavlor för att till slut ha en enkel tävling mot varandra, men nu pratar vi om licensfria luftgevär och inte en magnum 44 eller studsare.
Jag behöver nog inte tillägga att kvällen blev lyckad och ingen blev vådaskjuten med 10 joules geväret.
SM BR 2013
25m 10J - Brons
50m 10J - Brons
SM BR 2014
25m 10J - Silver
SM FT 2016 10J Guld
SM BR 2017 16J Guld
Användarvisningsbild
Nitro
 
Inlägg: 7737
Blev medlem: 18 mar 2012, 19:17
Ort: Tollarp
Tack utdelade: 2243 gång
Tackad: 1458 gånger i 881 inlägg
Luftvapen favorit: FWB 300S, Walther LG 400

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav bjosse 22 sep 2012, 15:45

Nitro skrev:
bjosse skrev:En del intressanta svar. Några bra tips. Men helt allvarligt utan att vara moraltant, hur kan någon ens tänka tanken att blanda vapen och alkohol? För mig helt absurt och verklighetsfrämmande. Dessutom ärligt talat faktiskt skrämmande. Vart går gränsen? 1 öl? 2? 4? en vinare? Helt sinnessjukt resonemang som jag ser det.

Du behöver inte känna dig som moraltant, men vi är alla olika och har olika åsikter som tur är.
Det finns också stora kulturskillnader mellan olika länder även i Europa.
Jag har släkt i Italien och var där nere en nyårsafton och när väl klockan tickade tolv så kom det fram en 38 special som avfyrades ute på balkongen rakt upp i luften mitt inne i stan. Han var så klart inte drängfull, men jag kan ju tycka att det är ganska vådligt ändå.
Inget jag skulle gjort.
Jag tycker att det är en oerhörd skillnad på vapen och vapen.
I somras bjöd jag hem ett stort gäng här typ 15 pers och vi grillade, drack och hade mycket trevligt.
Under tiden så pangade vi på burkar och tavlor för att till slut ha en enkel tävling mot varandra, men nu pratar vi om licensfria luftgevär och inte en magnum 44 eller studsare.
Jag behöver nog inte tillägga att kvällen blev lyckad och ingen blev vådaskjuten med 10 joules geväret.


För mig handlar det i grunden om erfarenheter av en snubbe i min förra pistolklubb som var jävligt bra på att skjuta. En kväll sköt han rätt kasst (inomhus på vintern, .22LR pistol). Det visade sig senare att han inte hade hunnit köpa sin sedvanliga vinare som han halsade i omklädningsrummet innan. Behöver jag säga att han blev fockad från klubben och av med sina licenser?

Dom flesta har plinkat på burkar under grillningen i stugan med ett luftgevär. Det är inte det som jag avser, som jag givetvis märker att du förstår. Men jag vill dock poängtera att på tävlingar etc så platsar inte alkohol ens vid 7,5J. Men det är nog de flesta överens om. :cheeRs:
Save the Earth! It´s the only planet I know that have both airguns and beer!

Bild Bild
Användarvisningsbild
bjosse
 
Inlägg: 2249
Blev medlem: 25 nov 2010, 19:33
Ort: Bjärred
Tack utdelade: 75 gång
Tackad: 173 gånger i 128 inlägg
Skytteklubb: Björnstorp, VSKF, MSG, MLSG
Luftvapen favorit: BSA Mercury

Följande användare vill tacka bjosse för detta inlägg
Nitro (22 sep 2012, 15:52)

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav bjosse 22 sep 2012, 16:05

Tänkte skjuta bänkskyttetävlingen nästa lördag 29/9 i Vittsjö. Troligen nästan nykter :lol: Blir intressant att se hur det går med min nya pump. Funkar det blir det nog rätt hyggligt, strular den blir det nog rätt kul att se på :smt027 Själv kommer jag att ha skoj oavsett vilket :smt021
Save the Earth! It´s the only planet I know that have both airguns and beer!

Bild Bild
Användarvisningsbild
bjosse
 
Inlägg: 2249
Blev medlem: 25 nov 2010, 19:33
Ort: Bjärred
Tack utdelade: 75 gång
Tackad: 173 gånger i 128 inlägg
Skytteklubb: Björnstorp, VSKF, MSG, MLSG
Luftvapen favorit: BSA Mercury

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Silwer 23 sep 2012, 01:01

Alkohol är dopingklassat sen länge i skyttetävlingar, det användes nämligen just för att minska stressen.
Det handlar om små mängder, när du kommer til en gräns blir du övermodig och skjuter sämre.

Det är inget son jag tror nån menar hör till utan mer ett konstaterande atg det fungerar i mindre mängd.

Andra håller fram betablokerare, de minskar darningar och finmotoriken ökar, men det är väl inte isf mer rätt heller.

Något överdrivet ylande om fyllskytte som givetvs många här utfört med luftvapen men förstås inte menar är bra och mest håller för sig och de sina.

Det behöver inte påpekas tror jag att man inte drar i sig en 6pack 7.2or på FT tävlingen i syfte att skjuta som en gud.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Silwer 23 sep 2012, 01:14

hansmn skrev:Kanske stress kan vara positivt?
Under 80 talet var pistolkyttet inbjudet att delta i Västmanlands Skyttevecka under fem år.
Det var en hemmabanetävling med gemensam final, om 4x5 skott, på Stockkumla skjutbanor utanför Västerås.
Jag var tävlingsledare för pistoldelen dessa år.
Stressad for jag runt och såg till att allt fungerade.
Jag kvalificerade mej till final alla åren och deltog därmed även som skytt i finalskjutningarna.
Av fem finaler vann jag tre, kom tvåa i en men elva i den första.
Före den andra finalen var jag sen. Hade blivit stoppad av en MC polis och utskälld under fem minuter. Ja hade stänkt ner honom.
Den finalen sköt jag 50,48,48,50.
En adrenalin kick innan tävling kan kanske vara bra?

Tror det beror på person, det finns ju de som upplever possitiv stress och kan öka sin arbetsinsats märkbart.
Andra tål inte stress så bra och mår helt enkelt sämre bara.

Jag tror men vet lite hur man är, kanske är det bättre för vissa att upp till bevis hinner komma utan att de kan förbereda sig så länge tex.

Man märker ju att ibland när man skjuter tavlor och för en gångs skull släpper det där typiska att tvinga sig att sätta sista träffen rätt då de andra blev bra så kan man klara det lättare.
Det svåra för en otränad skytt även psykiskt är ju att kunna kontrollera det där, jag tvingar mig ju för att nå ett mål jag själv hittat på och så skjuter man vitt pga att man blir stek och försöker tvinga fram ett bra skott.

Det är ju så att de lägger en jäkla tid på psykisk kontroll med, eliten alltså och det där har vi ju mer eller mindre av oss inbygt även vi dödliga.

Ibland intalar man ju sig att om man bara gör på ett visst sätt så lyckas det trots att det inte är hållbart att uppge för nån annan som metod, dock låser man sig ju då med om man inte kan göra exakt så som man lurat sig själv att man ska göra.
Gäller ju många områd3n mer än skytte.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav hansmn 23 sep 2012, 05:06

Silver skrev:
Man märker ju att ibland när man skjuter tavlor och för en gångs skull släpper det där typiska att tvinga sig att sätta sista träffen rätt då de andra blev bra så kan man klara det lättare.
Det svåra för en otränad skytt även psykiskt är ju att kunna kontrollera det där, jag tvingar mig ju för att nå ett mål jag själv hittat på och så skjuter man vitt pga att man blir stek och försöker tvinga fram ett bra skott.

Som ganska färsk pistolskytt deltog jag på 70 talet i Kretsmästerskap vapengrupp B. Efter sju serier hade jag tappat nio poäng och ledde stort. Men, efter omgrupperingen till de avslutande tre serierna, ansträngde jag mej extra för att skjuta bra.
Jag tappade arton poäng på dessa tre serier och blev tvåa.
Att lära sej hantera den mentala biten är en viktig del av framgångsrikt skytte.
Användarvisningsbild
hansmn
 
Inlägg: 168
Blev medlem: 26 jul 2009, 15:36
Ort: Hallstahammar
Tack utdelade: 75 gång
Tackad: 57 gånger i 29 inlägg
Skytteklubb: Västerås skarp
Luftvapen favorit: TX200HC

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Rustan 23 sep 2012, 06:01

bjosse skrev:Behöver jag säga att han blev fockad från klubben och av med sina licenser?

Ja, det behöver du, för här i Stockholm är polisen inte det minsta intresserad av om nån inte har mental förmåga att följa säkerhetsregler och skadar nån så länge det sker på en skjutbana. Och det är ju inte heller nånting som påverkar om man ska få aktivitetsintyg eller inte. Pistolskytteförbundet tycker det är mycket viktigare att man är med på städ- och arbetsdagar.

Men han kanske blev av med dem för att han brukade köra bil rattfull?
Användarvisningsbild
Rustan
 
Inlägg: 258
Blev medlem: 12 aug 2012, 08:10
Tack utdelade: 12 gång
Tackad: 7 gånger i 6 inlägg
Skytteklubb: www.sljsf.se (#034)
Luftvapen favorit: FWB 601

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav n3r0s 23 sep 2012, 13:02

Från en nybörjares view:

Vid gevärsskytte så stör hjärtslagen mig lite ifall jag låter vänster överarm ta stöd mot kroppen och om jag håller ut för att slippa hjärtdunket så blir det ju lätt darr av tyngden. Tips?

Pistol går nästan bättre för mig än så länge. Jag brukar lyfta lugnt lite över målet och sjunka långsamt samtidigt som jag "sträcker mig" mot tavlan.

Att försöka krama avtrycket utan att röra något annat är vant tänk från massa års fotograferande.

Smuttar gärna på en liten Whisky ibland vid hemmaskytte. Om det hjälper vet jag inte men det är gott och trevligt. ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Användarvisningsbild
n3r0s
 
Inlägg: 123
Blev medlem: 08 sep 2012, 17:25
Tack utdelade: 1 gång
Tackad: 3 gånger i 3 inlägg
Luftvapen favorit: Zoraki HP-01

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Tjim 09 okt 2012, 11:53

Träning av lyft och avfyrning i autentisk skjutställning för att träna just de aktuella musklerna.
Prova en lagom hårt lindad elastisk binda från handleden och en bit upp på underarmen.
Tjim
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 28 aug 2010, 08:17
Tack utdelade: 2 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg
Skytteklubb: Katrineholm PK
Luftvapen favorit: Kinapuff

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav Leopold 09 okt 2012, 12:04

Tjim skrev:Träning av lyft och avfyrning i autentisk skjutställning för att träna just de aktuella musklerna.
Prova en lagom hårt lindad elastisk binda från handleden och en bit upp på underarmen.


Ja torrklickning i mängder är en klassiker har jag förstått. Däremot det där med stödjande förband är det ingen mening att vänja sig vid eftersom det är förbjudet vid tävling. En grej som kan träna upp handledens stabilitet är att skjuta med stöd, då ska man ha stödet under underarmen nära handleden så att pistolen och handen går fritt.
Användarvisningsbild
Leopold
 
Inlägg: 12780
Blev medlem: 25 aug 2010, 18:54
Ort: Växjö
Tack utdelade: 1783 gång
Tackad: 1942 gånger i 1040 inlägg
Luftvapen favorit: SAG AR1000 - 原油,但有效

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav lazlo09 09 okt 2012, 12:32

HillBilly Style:
En näve Valium/Stesolid som sköljes ner med 5 klunkar Jack Daniels!

:smt021
Best on YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Lf6Xe7iVdE4
Användarvisningsbild
lazlo09
 
Inlägg: 285
Blev medlem: 28 jan 2010, 15:41
Ort: NV Skåne
Tack utdelade: 13 gång
Tackad: 7 gånger i 6 inlägg
Luftvapen favorit: ME BullBarrel 5,5

Re: Era bästa tips för att stabilisera och minska darrningar

Inläggav RobertSt 09 okt 2012, 15:21

lazlo09 skrev:HillBilly Style:
En näve Valium/Stesolid som sköljes ner med 5 klunkar Jack Daniels!

:smt021

Låter helt perfekt. Men säg mig: var fan är tavlan nånstans? :smt016
RobertSt
 

FöregåendeNästa

Återgå till Luftpistoler

| | |likartade trådar| | |


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster

  • Sponsorer