Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:Nu bjuder vi in till BR på 50 meter den 25/8 kl 9:00.
börne skrev:Batistuta skrev:Nu bjuder vi in till BR på 50 meter den 25/8 kl 9:00.
Är datumet ändrat igen?
Rudolf91 skrev:Jag är med
XY1 skrev:Det är all heder till er som arrangerar en sådan här tävling!
Tyvärr kan jag inte komma, har verkligen vänt och vridit för att hitta en lösning...
Hur som helst, tack i alla fall för det ni gör!
Larzzon skrev:Jag hoppas att vi kommer använda denna typen av tavla till 10J i år också?
För att följa länken så måste du registera dig.
Skyddsjägarn skrev:Anmäld i 10j som nybörjare, får lista ut hur det fungerar under tiden. Mvh Skyddsjägarn
Nitro skrev:Så tyvärr får jag stå över BR tävlingen, det blir för mycket helt enkelt.
Larzzon skrev:Nu närmar det sig!
Jag ska testa ammo imorgon och försöka bestämma vilken som ska användas på tävlingen.
börne skrev:Larzzon skrev:Nu närmar det sig!
Jag ska testa ammo imorgon och försöka bestämma vilken som ska användas på tävlingen.
Så seriöst, jag får ta det jag har![]()
Måste ta mig tid sen & dra till Älmhult & köpa lite olika & testa seriöst. Om en vecka är FT säsongen över då finns det mer tid.
Larzzon skrev:börne skrev:Larzzon skrev:Nu närmar det sig!
Måste ta mig tid sen & dra till Älmhult & köpa lite olika & testa seriöst. Om en vecka är FT säsongen över då finns det mer tid.
Norma och JSB förmodar jag.
börne skrev:Larzzon skrev:börne skrev:Larzzon skrev:Nu närmar det sig!
Norma och JSB förmodar jag.
Nä... SK std+
Norma dög bara att plinka med. SK hade nån form av precision, kör bara med min 22lr sen ska jag grilla körv
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster