Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Fixar när jag är hemma
Sweron skrev:Vill bara kolla, för säkerhets skull. Är det ok att vara med på Pangen även som medlem i annan klubb? (Vet att det var ok förra året, men gott att veta innan man kör upp till er).
Nitro skrev:Jag och Alfred kommer också.
Vi tänkte
Rekylfjäder
Pcp
Samt pistolklassen ifall Batistuta kan tänka sig att låna ut.
Nitro skrev:Absolut, det tackar vi för.
Tvivlar dock på att resultatet blir bättre, haha
Det är svårt.
poho skrev:Nitro skrev:Absolut, det tackar vi för.
Tvivlar dock på att resultatet blir bättre, haha
Det är svårt.
Jag tar med den iallafall.
Själv ska jag försöka skjuta FAS 604 i pistolklassen denna gången , vill ni låna denna istället så går det också bra.
Silwer skrev:Jag gillar inte tomtar, pang eller inte, så det så.
zpiff skrev:Kanske dum fråga, men varför inte rödpunkt? Det är det enda siktet på en av mina luftpistoler, den har inga öppna riktmedel.
Å andra sidan så kommer inte jag att delta, så frågan är väl mer av akademisk karaktär.
Batistuta skrev:zpiff skrev:Kanske dum fråga, men varför inte rödpunkt? Det är det enda siktet på en av mina luftpistoler, den har inga öppna riktmedel.
Å andra sidan så kommer inte jag att delta, så frågan är väl mer av akademisk karaktär.
Bra fråga som jag och Poho diskuterade. Vi vet egentligen inte varför vi satte den regeln en gång i tiden. Blir kanske ändring på detta nästa gång.
Larzzon skrev:Silwer skrev:Jag gillar inte tomtar, pang eller inte, så det så.
Inte ens skumtomtar?
Sweron skrev:Batistuta skrev:zpiff skrev:Kanske dum fråga, men varför inte rödpunkt? Det är det enda siktet på en av mina luftpistoler, den har inga öppna riktmedel.
Bra fråga som jag och Poho diskuterade. Vi vet egentligen inte varför vi satte den regeln en gång i tiden. Blir kanske ändring på detta nästa gång.
Håller tummarna för ändring till nästa år. Så får jag en anledning att plocka fram Rancheron.
poho skrev:Jag har också plockat fram en gammal raritet till klassen öppna riktmedel , BSF 54
Batistuta skrev:poho skrev:Jag har också plockat fram en gammal raritet till klassen öppna riktmedel , BSF 54
Där kommer jag att använda HW 55:an
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster