Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Här pratar vi om Fieldtarget i allmänhet

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Skogshuggarn 09 jun 2011, 10:39

Luftvapenbladet igen :smt020
För att följa länken så måste du registera dig.



1994 verkar vara ett år då ett startskott small av för den här firmans produktion ,sedemera :Axorn presenterades
för första gången på
IVA mässan i mars 1996, och
i oktober samma år började
leveransen till Webley &
Scott.
Användarvisningsbild
Skogshuggarn
 
Inlägg: 1769
Blev medlem: 28 apr 2009, 22:36
Ort: Skogen.
Tack utdelade: 15 gång
Tackad: 60 gånger i 30 inlägg
Skytteklubb: Laxå Skytteförening
Luftvapen favorit: FwB 150

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Skogshuggarn 09 jun 2011, 11:20

Så här långt tebax har jag lyckats gå.
För att följa länken så måste du registera dig.



Kent Friberg verkar vara en intressant person.
Användarvisningsbild
Skogshuggarn
 
Inlägg: 1769
Blev medlem: 28 apr 2009, 22:36
Ort: Skogen.
Tack utdelade: 15 gång
Tackad: 60 gånger i 30 inlägg
Skytteklubb: Laxå Skytteförening
Luftvapen favorit: FwB 150

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav axelsson 09 jun 2011, 13:18

1990 organiserade jag den första tävlingen .Jag ringde runt till alla grosister Arnhem stiga och spofa om priser till tävlingen . Av Arnhem fick jag en Webley Omega och av Stiga en kikare + annat smått och gott . Nu var prisbordet klart. Där efter skrev jag en annons i Jakt och Vapen om tävlingen .TÄVLINGEN MED FINA PRISER . VI var på ymsens skutbana 20 25 pers 100 kr i startavgift och jag vann . Vann Bössan + startavgiften minus hyra av bana och annons . totalt var det 5 tävlingar mellan 90 och 92 och jag vann alla . FAN VA KUL DET VAR
axelsson
 
Inlägg: 92
Blev medlem: 01 apr 2010, 20:29
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 8 gånger i 7 inlägg
Luftvapen favorit: Fx Airguns

Följande användare vill tacka axelsson för detta inlägg
ubbe (10 jun 2011, 22:35), MICKE4444 (11 jun 2011, 11:18)

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Dan B 09 jun 2011, 13:43

Skryt måns :lol:
Den tävlingen jag var på 91 har jag ett svagt minne av att du vann, det var några som var lite sura över det.
Jag kommer ihåg att du hade en Webley Omega, det var den jag fick låna när min Tracker dislade.
Webley Omega var din favorit bössa då.
Dan B
 
Inlägg: 495
Blev medlem: 07 aug 2008, 20:18
Ort: Göteborg
Tack utdelade: 14 gång
Tackad: 9 gånger i 9 inlägg
Skytteklubb: Örgryte Skytteförening
Luftvapen favorit: Air Arms Pro Target

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Ulf 09 jun 2011, 15:57

En eloge till dej Skogis som kommer på att dra igång en sån här tråd :smt020

För mej, som bara har dryga 3 år i "branschen" , är det fantastiskt trevligt att få lite historik om allt vad "fältskytte" med luft har grott fram genom åren.

SLUG (Skånes Luftgevärsskyttar ?) har nämnts från förbundshåll ett par gånger , där bla Mats Hammers namn figurerat.
Den info jag fått, är att det gick i stöpet med verksamheten pga problem med att få ut licenser ?
Man ville vara fristående från krut, och därmed fick de ingen förbundstillhörighet för ovanstående.
Huruvida detta är sant, har jag ingen aning om...men iaf så har dessa SLUG gjort ett försök oxå att profilera kuftvapenskyttet.

Hur var det , drev Rosten nån klubbverksamhet ?
Bild

www.plvk.se
----------------------------------------------------------


Anhängare till Elitserielaget -=Det Svarta Hotet=-
Användarvisningsbild
Ulf
 
Inlägg: 3884
Blev medlem: 31 dec 2007, 11:41
Ort: Piteå
Tack utdelade: 463 gång
Tackad: 299 gånger i 200 inlägg
Skytteklubb: Piteå Luftvapen Klubb
Luftvapen favorit: Vortek-drivna luftgevär

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Dan B 09 jun 2011, 23:37

Skogshuggarn skrev:
Jag börjar förstå att du Dan är mannen som ruvar på en massa härliga minnen om gamla luftvapensverige :Thumbupp: minns du också den häringa Kovisto ?


Jag mins inte honom.
Jag var på en av Fredriks tävlingar.
Dom enda jag kommer ihåg namnen på från den tiden är Fredrik Axelsson och Anders L Dahlman.
Dahlman träffade jag på någon luft eller krut mässa någon stans, minns inte var.
Han ville köpa en av mina fällknivar som jag har kvar än i dag.
Dan B
 
Inlägg: 495
Blev medlem: 07 aug 2008, 20:18
Ort: Göteborg
Tack utdelade: 14 gång
Tackad: 9 gånger i 9 inlägg
Skytteklubb: Örgryte Skytteförening
Luftvapen favorit: Air Arms Pro Target

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Skogshuggarn 10 jun 2011, 00:41

axelsson skrev:FAN VA KUL DET VAR
:thumbupp:berätta mer axelsson,har du inga bilder sedn förr ?
Ulf skrev:En eloge till dej Skogis som kommer på att dra igång en sån här tråd
Ja historia är roligt,,ändå är det inte så hiskligt länge sedan allt det här hände .
Dan B skrev:Jag mins inte honom.
Har funderat lite på Koivisto under dagen,tror mig minnas att han bosatt sig i Karlstad. Den häringa Kent Friman då,,det verkar ju som han fortfarande styr å ställer med luftvapenbladet .

Själv har jag inte mycket att bidra med när det gäller minne ang luftvapen,mer än att jag minns mig köpt mitt första luftgevär av en kompis,,året var 197i och det kostade mig 17 kronor,hade inte uppnått den ålder som behövdes för innehav,,så det blev ju lite smusslande med den bössan så inte morsan blev varse,,,hon kunde bli riktigt förbannad :Sneak: så redan på den tiden hölz ja på med mina projekt ett par kilometer in i skogen . Men sen ökade arsenalen på under reglementsenliga förhållanden !

Hittade en gammal katalog från -84 -85,den var lite kul å titta i .
För att följa länken så måste du registera dig.

Användarvisningsbild
Skogshuggarn
 
Inlägg: 1769
Blev medlem: 28 apr 2009, 22:36
Ort: Skogen.
Tack utdelade: 15 gång
Tackad: 60 gånger i 30 inlägg
Skytteklubb: Laxå Skytteförening
Luftvapen favorit: FwB 150

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Daniel 10 jun 2011, 14:53

kul att det började för så många år sedan, 1990 var jag 8 år gammal :-), sköt mina första skott när jag var 13-14 år på en lokal skytteklubb i vännäs.
Don't walk in front of me, I may not follow; Don't walk behind me, I may not lead; Walk beside me, and just be my friend
Användarvisningsbild
Daniel
 
Inlägg: 5340
Blev medlem: 26 dec 2007, 21:05
Ort: Lögdeå
Tack utdelade: 176 gång
Tackad: 216 gånger i 164 inlägg
Skytteklubb: Piteå Luftvapen Klubb
Luftvapen favorit: Theoben slr 98

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Skogshuggarn 11 jun 2011, 10:00

Rubriken över sidorna är trevlig att läsa :) För att följa länken så måste du registera dig.

Användarvisningsbild
Skogshuggarn
 
Inlägg: 1769
Blev medlem: 28 apr 2009, 22:36
Ort: Skogen.
Tack utdelade: 15 gång
Tackad: 60 gånger i 30 inlägg
Skytteklubb: Laxå Skytteförening
Luftvapen favorit: FwB 150

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav gubbe 11 jun 2011, 15:58

Din tråd och dina bilder väcker minnen Skogshuggarn. Tänk vad timmar man suttit och dräglat över Hobbexkatalogen både när det gällde luftgevär och "ollonpistoler" :) Pengar saknades så det blev alltid dom billigaste lösningarna, bla köpte jag och en kompis en 766-74-68 Ollonbrowning a 49,50kr som naturligtvis genast borrades upp till 4,5mm så att man kunde skjuta rundkulor. Mitt första luftgevär var ett Diana 23. Köptes beg av en kompis, trött fjäder som byttes till en ny orginalfjäder. Då tyckte jag att den var rena kraftpaketet, sköt lätt igenom masonit skivor tex. Sen började Elgamo strömma in i landet, billiga och välskjutande. Vet inte hur många som passerat mina händer genom åren men det är åtskilliga. Sen kom andra intressen typ bilar och flickor :) . Intresset för luftgevär började igen på slutet av 80talet ungefär samtidigt som jag började med jakt. Slukade alla jakttidningar som fanns men kanske framförallt Allt om jakt och vapen på grund av en viss herr Dahlmans luft gevärsartiklar. Bla läste man om att han trodde att i framtiden skulle bli möjligt att få jaga med luftvapen, då lät det som en dröm men nu sitter jag med en egen skyddsjaktlicens. Påverkad av Dahlman köpte jag mig ett Tracker och lite senare ett Eclipse .25. Sköt som en tok, mest sittande med stöd men blev aldrig nöjd med resultatet. Så intresset dalade igen. Sen kom Internet in i bilden och där fanns ett trevligt ställe som heter något luftvapen info eller liknande :-) Läste om precisionen i pcp gevär och blev sugen att prova, kom fram till att ett Cyclon skulle passa mig något som jag aldrig ångrat. Tycker fortfarande att Cyclonen har fördelar mot tex Royalen, smidighet, fartomställare och magasintypen. Sen har det rullat på, att jag började tävla är Skogshuggarns förtjänst/fel och nu går jag hela tiden och väntar på nästa tävling. Dels för att det skoj att skjuta naturligtvis men också för att man träffar så många trevliga typer runt banorna :lol: Har du minsta fundering på att prova att tävla GÖR det! Skicka ett pm till någon du vet tävlar om tex samåkning eller bara att någon visar en till rätta första gången.
Användarvisningsbild
gubbe
 
Inlägg: 10464
Blev medlem: 08 nov 2008, 18:24
Ort: Nossebro
Tack utdelade: 3058 gång
Tackad: 1630 gånger i 817 inlägg
Skytteklubb: Onsala Luftgevärsklubb
Luftvapen favorit: FX Royale FT

Följande användare vill tacka gubbe för detta inlägg
Skogshuggarn (12 jun 2011, 21:02)

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Martin 11 jun 2011, 22:09

Bra skrivet gubbe!
Bild
http://www.onsalaskytte.se/
http://www3.idrottonline.se/onsalaluftgevarsklubb-skyttesport
Användarvisningsbild
Martin
 
Inlägg: 3925
Blev medlem: 26 dec 2007, 23:34
Ort: Onsala
Tack utdelade: 190 gång
Tackad: 604 gånger i 247 inlägg
Skytteklubb: Onsala Luftgevärsklubb
Luftvapen favorit: FWB 300s, HW30/80/97, FX Elite

Följande användare vill tacka Martin för detta inlägg
gubbe (11 jun 2011, 22:14)

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Daniel O 12 jun 2011, 09:48

Skogshuggarn skrev:Jag har hittat snubben i resultatlistan från Laxå,han heter Mikael Kovisto,det måste vara den snubben du nämner i ditt inlägg Silwer :)


Tur jag läste färdigt tråden, jag visste direkt vem du menade Skogis. ( fällde även en tår för att du minns mig :mrgreen: )
Har gått rundor med honom i Laxå, mycket trevlig kille.

Han drev väl gamla Skytteforum innan "Det Stora Forumkriget" drog igång och han la ner det.

Vad jag förstår så är han en aktiv krutskytt idag.

Har för mig att det finns nån blänkare om honom på ett "annat forum"...
Användarvisningsbild
Daniel O
 
Inlägg: 308
Blev medlem: 09 jun 2008, 19:48
Ort: Landvetter
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 4 gånger i 4 inlägg

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Daniel 12 jun 2011, 11:39

Don't walk in front of me, I may not follow; Don't walk behind me, I may not lead; Walk beside me, and just be my friend
Användarvisningsbild
Daniel
 
Inlägg: 5340
Blev medlem: 26 dec 2007, 21:05
Ort: Lögdeå
Tack utdelade: 176 gång
Tackad: 216 gånger i 164 inlägg
Skytteklubb: Piteå Luftvapen Klubb
Luftvapen favorit: Theoben slr 98

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Skogshuggarn 12 jun 2011, 16:50

Daniel skrev:viewtopic.php?f=30&t=1272


Du har verkligen,,,koll på läget Daniel :Thumbupp:

Tack
Användarvisningsbild
Skogshuggarn
 
Inlägg: 1769
Blev medlem: 28 apr 2009, 22:36
Ort: Skogen.
Tack utdelade: 15 gång
Tackad: 60 gånger i 30 inlägg
Skytteklubb: Laxå Skytteförening
Luftvapen favorit: FwB 150

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Silwer 12 jun 2011, 16:54

Jo Koivisto drev ett forum av mycket enkel modell, men jag måste säga tat jag tyckte det var helt ok, det blev mycket värre senare när jag har för mig det blev två forum varav ett var sponsrat av FX, där var det kronmobbing, det andra var mer blandat krut och luft och det var svårt att ens få nån att svara på inläggen då jag kallade mig Silwer då med och ingen kände till mig nåt.

Johnny O har berättat lite om vissa tävlingar de hade när han var med nånstans kring 2000, de fick köra runt en kille i en kundvagn på banan mellan de olika skyttestatonerna och det var tydligen värsta terrängen, snubben hade en AA310 så det lär ju vara ett tag sen så att säga.

Då inte klubbregeln uppstått så kändes inget heller så tvingande, man kunde om man vill få licens bara man var ostraffad liksom.

Dock påverkade mig en del som sköt krutvapen hårt på den tiden, man ogillade dem väldigt då det ständigt var "man varför tar du inte och tar jägarexamen och skaffar en riktig bössa", så lät det fasen hela tiden.

De här bildade ju ett eget forum som jag bara hört skit om, jag vet inte om det finns kvar idag iofs.

På ett visst plan var det bättre då då ganska många av de som idag ses som lite bättre inte ansågs det då så det var lite som att folk var på samam nivå, idag är det ju ett väldigt hävdelsebehov från många håll då folk börjat varit med ett tag och besökt tävlingar hit och dit.

På andra sätt bättre idag. särsklt som modem inte direkt var kul när man skule ha ner saker från nätet, det var så noga då att det skule funka med modem, därför såg man aldrig foton och sånt som nu.
Sen har det ju blivit större så att säga, för de som klarar att "passa" in är allt så enkelt idag då svaren nästan alltid finns och nån har lust att ge svaren.

Visst brukar väl förstawebb sidor sparas i nån form av historik idag? eller är det bara sen Google kom till?

Anars borde det gå att hitta just förstasidan av gamla forum eller av hur det såg ut.

Den här Kenneth Friberg var vad jag mins inte aktiv online då, utan det var senare när han hade gjort nån bok med bilder på luftvapen osv man la märke till honom, han gav ut nåt blad med.

På senare år har han dock enbart i köp/säljsyfte setts på forumet under nåt nickname som börjar med A, inte för att hoppa på nån men jag förstod honom inte tyvärr, jag har dock pratat i telefon med honom om bla Excellentbössor.
Nu menar jag inget illa men han framstod mer som nån som ville ersätta krutvapen med luftvapen och sen då historiskt intresserad i ämnet vilket jag ju med alltid varit.

Hans site finns nog kvar, men vad han gör idag tror jag inte har så mycket med luftvapen att göra om jag ska vara elak.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Silwer 12 jun 2011, 20:43

bump, nån som har bilder eller storys?
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Skogshuggarn 12 jun 2011, 21:47

Daniel O skrev: ( fällde även en tår för att du minns mig )


Jo då,,FÖFF fan(som dom sa i båtsvarven i Götteborg på -70 talet :-P ),,det var faktiskt så,att på en Laxåtävling satt Gubbe och jag och snacka om vilka vi kände igen från forumet,det var ju inte så många eftersom både Gubbe och jag var"greenhorns" på Field target touren,Men gubbe hade pejl på lägget "värre än vad radiotjänst hadde förr" Gubbe kunde faktiskt namnge ett antal personer bla du Daniel .

Så det har jag Gubbes namnkunnighet att tacka för :)
Användarvisningsbild
Skogshuggarn
 
Inlägg: 1769
Blev medlem: 28 apr 2009, 22:36
Ort: Skogen.
Tack utdelade: 15 gång
Tackad: 60 gånger i 30 inlägg
Skytteklubb: Laxå Skytteförening
Luftvapen favorit: FwB 150

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Silwer 12 jun 2011, 21:52

Fast Gubbe är et nytt nick här, jag kan inte härleda det till nåt gammalt alls.

Det blir ju svårare när man bara har nicknames att fara efter liksom.

Annars har jag rätt bra koll på vilka som var med och som man kände var dugliga.
Någar båtsvarv var nog inte med dock, och vm gubbe" är från förr är okänt.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Skogshuggarn 12 jun 2011, 22:04

Det är riktigt gubbe är ny , men talesättet "föff fan" brukades flitigt på-70 i Götet , eller hur Dan (B) ?

Hur ser du ut då Silwer ?
Användarvisningsbild
Skogshuggarn
 
Inlägg: 1769
Blev medlem: 28 apr 2009, 22:36
Ort: Skogen.
Tack utdelade: 15 gång
Tackad: 60 gånger i 30 inlägg
Skytteklubb: Laxå Skytteförening
Luftvapen favorit: FwB 150

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Silwer 12 jun 2011, 22:11

Jag ser bra UT, lite dålig syn på höger öga dock.

Online dock alltid Silwer, från början Silver, men W:et gjorde på forum att det inte var upptaget.

Det är inte ett nickname från internet utan är långt äldre i mitt liv än så.

Kul om folk har minnen från förr eller kanske tom kan koma upp med bilder då jag hört om en hel del grejor som hänt, men det är nog mest jag som strävar bakåt som vanligt, folk skiter i sånt där.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Skogshuggarn 12 jun 2011, 22:31

Silwer det måste kännas skönt att kunna säga,jag ser bra UT :thumbupp: jag får väl tro dej på de då,,skulle vart kul å få en visuellt tydlig bild av dej.

Det här med minnen kring förr som är gemensamma under samma tak vare sig det är forum minnen eller minnen från träffar,det verkar det som att ett fåtal kan leverera. googlar man runt i cybern så landar man på Kent Friman alster,i går råkade jag komma in på ett gult forum där jag konstaterade att en viss satelitbloggare blivit inspirerad av denna tråd ,äre någon som vet om "förr" så är han väl en av dom då .Frågan är om sateliten är tillräckligt gammal för att minnas den riktiga historen .

Axelsson,Dan B måste rimligtvis ha en uppsjö av minnen att dela med sig av.
Användarvisningsbild
Skogshuggarn
 
Inlägg: 1769
Blev medlem: 28 apr 2009, 22:36
Ort: Skogen.
Tack utdelade: 15 gång
Tackad: 60 gånger i 30 inlägg
Skytteklubb: Laxå Skytteförening
Luftvapen favorit: FwB 150

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Silwer 12 jun 2011, 22:39

Hahahahha, jo den satelitbloggaren har många järn i elden, men jag tvekar inte på hans minnehur än han upplevs, han är som en jävla dator när det gäller sånt.

Jag kan fan gissa att han kan minna vissa trådar osv genom åren.

En sak dock hur kan man se äldre upplagors framsidor som lagrats på nätet, sånt ar visats upp förr, de går inte att surfa men man ser så att säga index sidan?
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Daniel 12 jun 2011, 22:45

Silwer skrev:
En sak dock hur kan man se äldre upplagors framsidor som lagrats på nätet, sånt ar visats upp förr, de går inte att surfa men man ser så att säga index sidan?


Det som google sparar är för gammalt, google sparar sidor i 3 månader.
Don't walk in front of me, I may not follow; Don't walk behind me, I may not lead; Walk beside me, and just be my friend
Användarvisningsbild
Daniel
 
Inlägg: 5340
Blev medlem: 26 dec 2007, 21:05
Ort: Lögdeå
Tack utdelade: 176 gång
Tackad: 216 gånger i 164 inlägg
Skytteklubb: Piteå Luftvapen Klubb
Luftvapen favorit: Theoben slr 98

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Silwer 12 jun 2011, 23:03

Jooogle fanns inte på den tiden, jag misstänkte det
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm

Re: Svenska Field Target historia,minnen,bilder mm.

Inläggav Dan B 13 jun 2011, 00:15

Skogshuggarn skrev:Det är riktigt gubbe är ny , men talesättet "föff fan" brukades flitigt på-70 i Götet , eller hur Dan (B) ?

Det var där jag fick höra det första gången, det är lite göteborgst över det.
Men var det kommer ifrån, det har jag ingen aning om.
Föff fan, det uttrycket kan ju var hur gamalt som helst.
Dan B
 
Inlägg: 495
Blev medlem: 07 aug 2008, 20:18
Ort: Göteborg
Tack utdelade: 14 gång
Tackad: 9 gånger i 9 inlägg
Skytteklubb: Örgryte Skytteförening
Luftvapen favorit: Air Arms Pro Target

FöregåendeNästa

Återgå till Field Target

| | |likartade trådar| | |


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster

  • Sponsorer