Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Lasse skrev:Fasen vad nice Åsa-Nisse, glöm inte att ställa ner henne i fart när du skall tävla
Annars så har vi inga mål kvar
öberg skrev:Eftersom herr Åsa-Nisse bahagat att skjuta in bössan på hundra meter så fick man sikta en del under målet på 40m men när vi skulle kolla på 70m så fick man ha exakt samma riktpunkt som på 40m![]()
![]()
Tror i och för sig att det är så att kula dippar ganska så duktigt dom sista metrarna till 100m, men det var GRYMT imponerande med tanke på att det är en kal .25
Åsa-Nisse skrev:Lasse skrev:Fasen vad nice Åsa-Nisse, glöm inte att ställa ner henne i fart när du skall tävla
Annars så har vi inga mål kvar
Lilla Lasse-Majja...., bössan ligger faktiskt på ganska exakt 45J vid detta tillfället då jag var hos Öberg.!
Så det så.!![]()
// Åsa-Nisse.
fast jag tror faktiskt att det var längre än 70m för Öbbes längdstegning kan nog inte vara så exakt tror jag
öberg skrev:fast jag tror faktiskt att det var längre än 70m för Öbbes längdstegning kan nog inte vara så exakt tror jag
Humpf![]()
Är som en avståndsmätare i benen!![]()
Pierre skrev:öberg skrev:fast jag tror faktiskt att det var längre än 70m för Öbbes längdstegning kan nog inte vara så exakt tror jag
Humpf![]()
Är som en avståndsmätare i benen!![]()
Om du stegade upp 70m så borde det väl bli i runda slängar med dina ben 25m ?
G0LI4T skrev:AHA....
Skulle väldigt gärna vilja testa din bössa, om jag fick chansen, det stod mellan en sådan och
en Daystate airranger // Golle
Åsa-Nisse skrev:
Helt omöjligt är det inte att chansen finns för dig Golle....![]()
För vad jag har förstått så är ju du och Öbbe-mannen bundisar. Öbbe kan ju koka kaffé å de tackar jag ju inte nej till
.
// Åsa-Nisse.
Skogshuggarn skrev:Åsa-Nisse ::Har du några tavlor att visa som du skjutit , gärna långhåll !
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster