Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
yellonet skrev:Hur länge har du haft bössan och hur mycket har du lagt ut på CO2?
JohanFridsall skrev:jo de hade ju varit det bästa men just nu får jag rätta mun efter massäck och du är inte trä så prioriterat tyvärr.. usch det blir inte många timmars sömn inatt inte :P kommer ha fullt upp i huvet.. beslutsångerst.se asså :/
oden-68 skrev:Trevligt med lite folk från F-län Välkommen
Nixon skrev:Det finns, men du kan börja med ett "trigger tune" som är gratis så kan du fundera på att byta avtryckaren efter det.
Jag har inget ont att säga om min Discovery det enda som skulle kunna störa är den korta stocken, men det finns kolvförlängare för sånt.
Nixon skrev:Det finns, men du kan börja med ett "trigger tune" som är gratis så kan du fundera på att byta avtryckaren efter det.
Jag har inget ont att säga om min Discovery det enda som skulle kunna störa är den korta stocken, men det finns kolvförlängare för sånt.
JohanFridsall skrev:Förlåt för att inte veta någonting :P men vad menas med trigger tune ? är inte helt dum vet ju vad det betyder. men hur funkar det? eller vad är det?
ivage skrev:Nixon skrev:Det finns, men du kan börja med ett "trigger tune" som är gratis så kan du fundera på att byta avtryckaren efter det.
skjuter du med din dicso på limhamn? xd ligger du på malmborgs och snipar på eleverna på linne skolan?
JohanFridsall skrev:Nixon skrev:Det finns, men du kan börja med ett "trigger tune" som är gratis så kan du fundera på att byta avtryckaren efter det.
Förlåt för att inte veta någonting :P men vad menas med trigger tune ? är inte helt dum vet ju vad det betyder. men hur funkar det? eller vad är det?
Nixon skrev:ivage skrev:Nixon skrev:Det finns, men du kan börja med ett "trigger tune" som är gratis så kan du fundera på att byta avtryckaren efter det.
skjuter du med din dicso på limhamn? xd ligger du på malmborgs och snipar på eleverna på linne skolan?
Haha, nej. Jag har slutat med urban-sniper giget :D
Skjuter endast på saker som säger plink-plonk.
Nixon skrev:Nej, då bössan ligger snäppet över 10j så håller jag mig till stugan i Ystad. Bättre utrymme och säkerhetsavstånd :D
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster