Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
colsson skrev:Alltså... Hatsan BT65 elite är ju för jäkla läcker. Kan den vara så illa med L/W pipan?
Nitro skrev:colsson skrev:Alltså... Hatsan BT65 elite är ju för jäkla läcker. Kan den vara så illa med L/W pipan?
Jag tycker att en AirArms 410 eller 510 är för jäkla läcker som med klassiskt utseende och AA läser du inte mycket ris om![]()
Engelskt VS Turkiskt. Ungefär samma prisklass
colsson skrev:Kral.. Ingen aning? Är det också kinesiskt? Har inte läst nåt alls.
Tack för tipset. Fråga dock, du skriver "haft"...skitpump den med, eller bytt till flaska?Chris skrev:en FX handpump skulle jag alldrig köpa igen för 2000kr .... har haft den där 4 stegspumpen från FX och den funkar inte ett dugg bättre än en För att följa länken så måste du registera dig. för ca 400 spänn som jag också har haft.
MrRotor skrev:...
Bössa Dreamline Classic .177:
För att följa länken så måste du registera dig.
Kikarsikte (eller liknande från Hawke kanske):
För att följa länken så måste du registera dig.
Martin skrev:Tack för tipset. Fråga dock, du skriver "haft"...skitpump den med, eller bytt till flaska?Chris skrev:en FX handpump skulle jag alldrig köpa igen för 2000kr .... har haft den där 4 stegspumpen från FX och den funkar inte ett dugg bättre än en För att följa länken så måste du registera dig. för ca 400 spänn som jag också har haft.
Clumber skrev:Köp då en pump inom eu om ni räknar bara på pumpens pris + frakt utanför eu tillkommer Xtra avgifter som alla känner till o då blir inte pumpen så billig.
Clumber skrev:Köp då en pump inom eu om ni räknar bara på pumpens pris + frakt utanför eu tillkommer Xtra avgifter som alla känner till o då blir inte pumpen så billig.
Martin skrev:Clumber skrev:Köp då en pump inom eu om ni räknar bara på pumpens pris + frakt utanför eu tillkommer Xtra avgifter som alla känner till o då blir inte pumpen så billig.
Hade inte tänkt köpa utanför EU, men oavsett så är ju inte 85:- extra så farligt....men...det är ju 85:- i onödan.
colsson skrev:Ni får gärna ta er pumpdiskussion någon annanstans.
colsson skrev: Om geväret skjuter inom en 5-krona på 30 meter är jag nöjd.
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster