Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Aleks skrev:HAHA!!! alltså Ola förihelvete, nu får du ju ta o ge dig :D ja trodde fan ja hade sett allt men du o din lilla tomteverkstad imponerar gång på gång på..
Allvarligt, är de en luftflaska som står på tur? :D
Måste komma förbi nån dag på semestern här snart o hälsa på igen de ser ju ja det :D
wheelielover skrev:Aleks skrev:HAHA!!! alltså Ola förihelvete, nu får du ju ta o ge dig :D ja trodde fan ja hade sett allt men du o din lilla tomteverkstad imponerar gång på gång på..
Allvarligt, är de en luftflaska som står på tur? :D
Måste komma förbi nån dag på semestern här snart o hälsa på igen de ser ju ja det :D
Jag hänger på,vill också titta:-D
Grymt vad mer kan man säga...
Aleks skrev:haha, ten, helt jävla galet bygge :D vart ingen sommaröl och skjuta tyvärr, men vi får fan ta o ses nån dag så ja får kika på den där lite närmare, helt galet imponerande! :D
ten22 skrev:Apsolut! Jag tänker vara ledig i mellandagarna, sväng förbi så bjuder jag på kaffe och guidad visning i verkstan!
/OAleks skrev:haha, ten, helt jävla galet bygge :D vart ingen sommaröl och skjuta tyvärr, men vi får fan ta o ses nån dag så ja får kika på den där lite närmare, helt galet imponerande! :D
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster