Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
JohanFridsall skrev:Hej igen.
efter att ha tittat runt nu på tusen olika sidor och så hittade jag en pump som heter slim jim pump.. men det står att den är till för att fylla brococks luftpatroner vad menas med detta ? är det med andra ord en vanlig fx pump fast billigare? och kan man då använda den för att exempelvis fylla hatsan at44 el crosman discovery ?
mathewsbow skrev:JohanFridsall skrev:jo de hade ju varit det bästa men just nu får jag rätta mun efter massäck och du är inte trä så prioriterat tyvärr.. usch det blir inte många timmars sömn inatt inte :P kommer ha fullt upp i huvet.. beslutsångerst.se asså :/
Jag har sett på din signatur att det står Vetlanda, du har ju bara att ta dig söderut till Hurricane utanför Vittsjö.
Det borde inte vara jättelångt och ett besök hos honom är att rekomendera, kontakta dock honom först så han har hemma vad du vill titta på!
Mvh Roland
JohanFridsall skrev:Är Hämmerli Pneuma och Hatsan at44 samma bössa ?
JohanFridsall skrev:kan man pumpa en Hatsan At44 med denna?
För att följa länken så måste du registera dig.
Tomaz skrev:JohanFridsall skrev:kan man pumpa en Hatsan At44 med denna?
Ja, den funkar..
Om du ska köra 10J så OK, pumpa på...men annars så rekommenderar jag dykflaska. Det roliga med skyttet blir förstört om man får pumpa mer än att skjuta..
JohanFridsall skrev:Tomaz skrev:JohanFridsall skrev:kan man pumpa en Hatsan At44 med denna?
Ja, den funkar..
Om du ska köra 10J så OK, pumpa på...men annars så rekommenderar jag dykflaska. Det roliga med skyttet blir förstört om man får pumpa mer än att skjuta..
det är faktiskt något att tänka på men låt säga att jag en dag vill skrämma upp min at44 hur går det då med pumpen ? det funkar iaf ? så att inte den blir helt mupp ?
JohanFridsall skrev:kan nog stämma ...
men över till fråga två
är detta ett överdrivet stort sikte till en At44 ?
JohanFridsall skrev:Är det en ljuddämpare som han har på sin at44 eller är det bara en pipvikt ?
yellonet skrev:JohanFridsall skrev:kan nog stämma ...
men över till fråga två
är detta ett överdrivet stort sikte till en At44 ?
Snarare för litet (förstoringsmässigt)Men ska du bara skjuta på korta avstånd så duger det nog bra.
Det var inte särskilt stort fysiskt sätt heller.
yellonet skrev:JohanFridsall skrev:Är det en ljuddämpare som han har på sin at44 eller är det bara en pipvikt ?
Ser ut som en ljuddämpare tycker jag.
JohanFridsall skrev:yellonet skrev:JohanFridsall skrev:Är det en ljuddämpare som han har på sin at44 eller är det bara en pipvikt ?
Ser ut som en ljuddämpare tycker jag.
vet du vart man kan beställa en sådan ? helst i sverige
yellonet skrev:Med tanke på att du måste ha licens för ljuddämpare och att det är riktigt svårt att få sådan licens så, nej.
Ljuddämpare är ju bara mördare som har vet du väl
Johnny skrev:Det går ju alltid att privatimportera en bössa för att hålla nere konstnaderna.
En BSA Ultra ifrån BAR betingar £275 och tillkommer för FAC-kit (om mer effekt önskas) +£15.
Vidare så kostar frakten +£45 och kanske ytterligare +£10 för ombyggnad till 10J.
Räkna med ca £350 vilket blir 4200 kr levererat till dörren.
I priset ingår även fästen för kikarsikte samt fyllnippel och div reservdelar, smörjmedel etc.
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster