Ser fint ut på väggen. Mest sugen blir jag nog ändå på svarven. Måste vara toppen att kunna dra igång ett nytt projekt så fort man får några nya idéer.Är du nöjd med din,vad är det för fabrikat?
tack!!jjag har köpt den på jula,inte super kvalite kanske men till hobby svarvning tycker jag den är kanon bra,jag gör allt till mina bössor som jag behöver,pipvikter,guider,matarpinnar,o dylikt.
God afton. Äger två Crosman #70 .177, varav detta är det ena. Det är ombyggt och försett med ett Bushnell 2-9X mildotsikte. Förlagan är USMC Remington M-40. Den andra är en #70 i originalutförande med ett Zieler 8-32X sikte. Saknar tyvärr bild på detta vapen.
Glad Påsk! Hälsningar Zeev För att följa länken så måste du registera dig.
Tänkte också köpa FX-Royale i plaststock , pratade med Tobbe i danmark i Fredags men vart sen helt crajzy och köpte en svarv för pengarna istället.
Mest lockande med FX-Royale är ju den nya pipan som verkar spännande , sen är jag lite nyfiken på hur ventil osv. är konstruerat. oj nu vart jag oftopic.
*Jag förstår inte att ironi fungerar dåligt på internet* För att följa länken så måste du registera dig.
dom senaste bössorna.fx cyclon.G-sor.Hunting master enix tdr.För att följa länken så måste du registera dig. min nya kompis ville oxå va med.För att följa länken så måste du registera dig.