Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
dano_swe skrev:Denna ser schysst ut:
Edit: "Scan" hette den tydligen och detta var nån anniversary limited edition modell. Scan m32 verkar mer överkomlig men frågan är om den tillverkas längre:
Mika.G skrev:Steyr LG110 Connect
För att följa länken så måste du registera dig.
/MG
dano_swe skrev:Grymt sweet, men oj va dyra.
dano_swe skrev:Känner till FX Verminator, men finns det några andra bra takedown-bössor? Är lite extra förtjust i det kompakta formatet därav frågan.
/dano
yellonet skrev:Den ser inte så väldigt skön ut att hålla och lägga kinden mot.
guld skrev:dano_swe skrev:Känner till FX Verminator, men finns det några andra bra takedown-bössor? Är lite extra förtjust i det kompakta formatet därav frågan.
/dano
Hej
Gillar också den här typen av bössor Röhm har ju lite alla möjliga bland annat den här
röhm desperado sniper
Eller Här Twinmaster trainer lite "pimpad"
Mats
guld skrev:Tjo
Är det Twinmaster Trainer? Isåfall har jag en sådan, mycket trevlig och bra tryck i men den går ju inte att jämföra med Verminator som är min absoluta favorit!
Mats
dano_swe skrev:guld skrev:Tjo
Är det Twinmaster Trainer? Isåfall har jag en sådan, mycket trevlig och bra tryck i men den går ju inte att jämföra med Verminator som är min absoluta favorit!
Mats
Spännande! Lite orättvist att jämföra med Verminatorn väl? Det är ju en bössa. Trainern verkar som sagt vara en väldigt trevlig picka.
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster