Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
lindfors skrev:låter intressant, vart har du hittat det?
lindfors skrev:aha, ok
weihrauch NO1 skrev:lindfors skrev:aha, ok
Undrar bara om det lär bli inom överskådlig tid? Det är det däremot ingen som vet men jag tror jag ska ringa fx och höra
zeke-cool skrev:weihrauch NO1 skrev:lindfors skrev:aha, ok
Undrar bara om det lär bli inom överskådlig tid? Det är det däremot ingen som vet men jag tror jag ska ringa fx och höra
Det dyker nog upp en och annan prototyp också![]()
Sedan är ju saken den om den sedan går i produktion en annan
zeke-cool skrev:En bössa från FX med inbyggd pump lär ju vara någon lågtrycks historia
dåDu kan ju tänka hur drykt det är att pumpa en Cyclone till 220Bar
med den vanliga FX-pumpen.Och med en inbyggd pump som bör vara
klenare så kan man snacka om drykt att pumpa till 220Bar![]()
Silwer skrev:Finns det några som helst indikationer vad den kommer ligga prismässigt?
Royal låter som ett brott mot vad FX kört för namn, de har ju mängder med väderfenomen kvar att använda![]()
4kg är lugna puckar för min del, tycker det blir stabilare med lite mer vikt.
Hoppas på inte allt för otroligt höga priser, kan den inte konkurrera med Discon så är den ju körd egentligen, även om FX nog har mer kunskap om PCP än Crosman så kommer ju priset bli en avgörande fråga här.
iofs är pumpen inbyggd i FX då och inte i den Disco vi ser just nu.
weihrauch NO1 skrev:Silwer skrev:Finns det några som helst indikationer vad den kommer ligga prismässigt?
Royal låter som ett brott mot vad FX kört för namn, de har ju mängder med väderfenomen kvar att använda![]()
Hoppas på inte allt för otroligt höga priser, kan den inte konkurrera med Discon så är den ju körd egentligen, även om FX nog har mer kunskap om PCP än Crosman så kommer ju priset bli en avgörande fråga här.
hmmmmmmm
Grrrr. blanda inte in discoveryn bland vapen!
. Min åsikt är att crosman duger helt klart! Men rent ut sagt skit jämfört med exempelvis Fx! Skulle aldrig i mitt skapta liv ens betala en 100 lapp för ett crosman. Jag då alltså! Vad andra gör är upp till dom!
Kent skrev:weihrauch NO1 skrev:Silwer skrev:Finns det några som helst indikationer vad den kommer ligga prismässigt?
hmmmmmmm
Grrrr. blanda inte in discoveryn bland vapen!
. Min åsikt är att crosman duger helt klart! Men rent ut sagt skit jämfört med exempelvis Fx! Skulle aldrig i mitt skapta liv ens betala en 100 lapp för ett crosman. Jag då alltså! Vad andra gör är upp till dom!
Crosman Discovery har ännu inte kommit in i landet, så det
finns ännu ingen erfarenhet av den hos någon återförsäljare
eller kund i Sverige.
Men du NO 1, skriver att den bössan är skit![]()
![]()
Tydligen så vet du något om bössan som vi andra inte har en aning om.
Skulle vara intressant om du delade med dej av dina erfarenheter,när det gäller Discoverybössan.
G0LI4T skrev:Nu tar vi nya tag i denna tråd.
Ordklyveri får ni ta via PM
Nu har alla talat om vad Ni tror att DISCO bössan kommer att prestera.
Så snart DISCO bössan finns att köpa i Sverige och någon faktiskt har testat den, så är Ni välkomna åter med FAKTA i ämnet, i DISCO tråden.
Så, nu fotsätter vi diskusionen om FX och accepterar att vi alla tycker olika.
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster