Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Bullpup 96 skrev:Är det bara jag eller har den ingen shroud över huvud taget? Om det är tänkt att man ska sätta på en egen dämpare så blir detför mig
Hade den däremot haft en full shroud hade den både vatit snyggare och mer intressant
Skottiråttan skrev:Ser estetiskt förjävligt ut! Att ta till trä för att piffa till det gör det vekligen inte snyggare. Många bulpups är missfoster som skall tillfredsställa en marknad som jag tyvärr inte fattar. Väntar på att trenden vänder och folk kommer vara desperata över att bli av med dom.
Bullpup 96 skrev:ser lite svårt utt att fästa en skena för bipod men det ska nog gå.
atte69 skrev:om en produkt är bra men ful...så ful att ingen i princip vill ha den ..då kan jag tänka mig att köpa en ...eller 2
..jag tycker inta att den är gör snygg ...men inte heller mycket fulare än nån av dom andra...bara för att nån erkänd luftpangrecensent tycker den är ful så måste ju inte alla tycka samma ...jag jämför med en ford edsel 58
den var inte lättsåld med det fula trynet o dom taskiga linjerna o priset var högre än cheva ...DÅ...
idag hade många nog tänkt anorlunda .... jag ser inte riktigt vad det är som e fulare på den än på dom andra.
ett annat tänk vid tillverkning ...som att skelettbössorna e snyggare ?men då säger nån att de e ju en matchbössa som kostar ditt o datt ..och den har ett annat syfte...och ...dom e ju inte heller så snygga i vissa ögon . bla mina...var o en för sitt..tacka vet ja fjäder..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster