Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:med vacker valnötsstock så var det helt kört
Air skrev:Riktigt fin bra val.
Nitro skrev:Det var en tjusig bössa får jag säga.
Känner jag dig rätt så spelar det inte så stor roll att det blev dyrare än du tänkt.
Air skrev:Luftvapenporr när det är som bäst.![]()
Gjorde Hurricane en specialare till dig eller har de fått leverans av AA nyligen.
Hittar den inte på hemsidan har sökt en 177kal.
Silwer skrev:Det där beror på, det som gäller vid obehandlad valnötstock är just ofta i början och sen avtagande, man ser hur fort och lätt den suger i sig stockoljan.
Kanske inet flera ggr per dag, men säg var dag först i början, idag levereras ju dock många stockar grundinoljade och med ett vaxlager på, så allt beror på.
Stocken går inte sönder utan kommer sluta ta emot oljan så du får torka bort den, överskott torkar man ju alltid bort.
Att de skulle slå sig av olja är okänt för mig helt, utan just till slut tar de inte in mer olja, är stocken i det närmaste "rå" som inte sällan var iaf fallet förr så ska de ju även behandlas med 00 fint stålbomull för att ytan ska bli fin.
Silwer skrev:Drar du ner den under 10J då? för 10J utan dämpare av nåt slag kan låta illla inomhus.
Jag hoppas denna slipper få en aluminiumstock iaf, stocken är snygg får man säga.
En boltmodell som kanske alla 400or var och då enskottare.
Frankie skrev:
Jag har aldrig tidigare hört talas om stålbomull, är det stålull du menar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster