Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Men BSA vill inte sälja 10j vapen annat än till Fondprodukter.
Trots att de då i princip säljer noll pcp iaf.
BAR kan inte direkt hjälpa dig, isf måste det som Airsporter skrev imellan en strypning av bössan på pappret och på riktigt.
Det är redanflera som fått lägga ner det här då som exempel AA inte är sämre vapen iaf tex och tom har skäliga svenska priser.
Möjligt att det skulle vara värt allt nötande för toppmodellen men inte för de billiga imo.
Silwer skrev:Men BSA vill inte sälja 10j vapen annat än till Fondprodukter.
BAR kan inte direkt hjälpa dig, isf måste det som Airsporter skrev imellan en strypning av bössan på pappret och på riktigt.
Det är redanflera som fått lägga ner det här då som exempel AA inte är sämre vapen iaf tex och tom har skäliga svenska priser.
Möjligt att det skulle vara värt allt nötande för toppmodellen men inte för de billiga imo.
Callmenobody skrev:Silwer skrev:Men BSA vill inte sälja 10j vapen annat än till Fondprodukter.
Med tanke på prisskillnaden så kan man ju åka över till England och köpa ett BSA över disk och plocka med sig, alternativt skicka i delar, hem
Bsa_Airsporter skrev:Callmenobody skrev:Silwer skrev:Men BSA vill inte sälja 10j vapen annat än till Fondprodukter.
Med tanke på prisskillnaden så kan man ju åka över till England och köpa ett BSA över disk och plocka med sig, alternativt skicka i delar, hem
Hahaha ja det vore något![]()
Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Silwer skrev:BSA har ju tyvärr larvat sig med att försöka eliminera sidoimporter från säg UK till Sverige vilket la locket på för många då vi ju saknar en enhetlig importör.
Men allt läg gå att lösa tror jag om man vill.
dcp416 skrev:Silwer skrev:BSA har ju tyvärr larvat sig med att försöka eliminera sidoimporter från säg UK till Sverige vilket la locket på för många då vi ju saknar en enhetlig importör.
okej men utlänska sidor som säljer till sverige då,, behöver inta vara jusst BSA vapen
kommer ihåg när zorikai pcp pistolen va poppis här på forumet var det många som hittade den billigare utomlands,, vilka sidor va det?
Frank69 skrev:dcp416 skrev:Silwer skrev:BSA har ju tyvärr larvat sig med att försöka eliminera sidoimporter från säg UK till Sverige vilket la locket på för många då vi ju saknar en enhetlig importör.
okej men utlänska sidor som säljer till sverige då,, behöver inta vara jusst BSA vapen
kommer ihåg när zorikai pcp pistolen va poppis här på forumet var det många som hittade den billigare utomlands,, vilka sidor va det?
Du får väl använda forumets sökfunktion din latmask...![]()
![]()
(minns heller inte från vilken öststatshandlare det var...)
dcp416 skrev:men shit va smart,, att jag inte tänkte på det,(ironisk)..
har försökt söka på forumet,,hade inte ställt frågan om jag redan hade hittat svaret,![]()
tex silwer är juh alltid bra på att hitta bra alternativa sidor, så att säga
och när jag googlar så kommer det bara engelska sidor liksom,
vill bara bada i eran kunskap av att göra bra deals
Frank69 skrev:dcp416 skrev:men shit va smart,, att jag inte tänkte på det,(ironisk)..
har försökt söka på forumet,,hade inte ställt frågan om jag redan hade hittat svaret,![]()
tex silwer är juh alltid bra på att hitta bra alternativa sidor, så att säga
och när jag googlar så kommer det bara engelska sidor liksom,
vill bara bada i eran kunskap av att göra bra deals
Ville bara tetas lite......
![]()
![]()
Tror det var denna som du letade efter... För att följa länken så måste du registera dig.
Silwer skrev:Fjädervapnen som Gamo bygger syns här och där men vad hände med PCPerna?
Vem är importör för dessa?
Jag har sett svenska priser och på billiga 5000 bössor från UK kan det handla om 8000 här, varför?
De har ju klart skjutit allt i sank med det, ingen köper BSA pcp här, nån sa att vissa UK handlare inte ville exportera till dem pga nån svensk importörs varningar om gråimport, sant? Låter konstigt imo.
Ok man kan iofs klaga på att de varit för jaktbetonade men nu har de väl rearbolt eller nåt och de här knaparna är väck.
Ultran är ju annars nåt som kunde varit trevligt som smidig alltallobössa med bolt.
Men inte till priser man inte ens kan greppa, det är ju ingen top of theline bössa.
Har nån frågat vad en R10 mk2 skulle kosta hör då? 20tusen eller![]()
Vad hände och vilken floppade det här så fullständigt här i landet?
Att hw100 inte funkade finns det ju svar på men där har ju en hel del tagits in vid sidan av länge, trollfolket som låtsas vara importörer tjänar nog inte många spänn, hur de otrevliga typerna kan finnas kvar är iofs en gåta med, fasad för brottslig verksamhet hahaha
Men den ruttna saken släpper jag.
Patrik skrev:http://luftvapen.e-butiken.se/luftgevar/bsa/pcp-vapen/ultra
Silwer skrev:Som sagt, FP låser vad jag förstår upp det med att vara huvudimportör
Mac skrev:Eftersom jag jobbar för Fondprodukter kan jag informera att det var flera år sedan vi slutade importera BSA.
Vi ”låser” och sätter stop för BSA lika mycket idag som vi gjorde när vi var distributör. Det är en seglivad myt att vi hindrat andra butiker i Europa att sälja BSA till Sverige.
Med vänlig hälsning, Marcus
Kapten Kamin skrev:Mac skrev:Eftersom jag jobbar för Fondprodukter kan jag informera att det var flera år sedan vi slutade importera BSA.
Vi ”låser” och sätter stop för BSA lika mycket idag som vi gjorde när vi var distributör. Det är en seglivad myt att vi hindrat andra butiker i Europa att sälja BSA till Sverige.
Med vänlig hälsning, Marcus
Tack för infon. De klargjorde det hela.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst