Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
guld_sven skrev:Men här är Jsb/AA heligt, som förövrigt är samma enl den störste säljaren på nätet.
losdrivare skrev:Har du dragit pipan? Vissa tillverkare impregnerar dem med något vaxliknande jox som är svårt att få ur, och innan man fått bort det så går det verkligen kasst. Så var det på min Cricket, t.ex. Jag använde autosol för att få det rent till slut, det tog ner grupperna från 50 till 20 mm på 50 meter. Det gör också att man slipper "skjuta in" pipan med några 1000 skott innan man får det lilla sista, plus att man inte behöver rengöra lika ofta efteråt.
Sen om den ligger lågt i effekt så kan det också göra att den skjuter sämre. Det finns ju heller inga garantier för att det tryck du har i den just nu är i närheten av det tryckintervall där den skjuter bra.
Ingen anledning att måla fan på väggen än iaf, tycker jag.
börne skrev:guld_sven skrev:Men här är Jsb/AA heligt, som förövrigt är samma enl den störste säljaren på nätet.
Heligt & heligt, dom fungerar ju trots allt oftast jäkligt bra i många vapen.
Det är samma, men enligt Tobbe har AA ett eget verktyg där dom tillverkar en bråkdel mot vad JSB verktyget gör som då slits mer. Detta är vad Tobbe på Hurricane sagt till mig. Min MPR gillar AA mer än JSB oturligt nog fast det är "samma" kulor då dom är rejält mycket dyrare, 125kr mot 69kr
Nitro skrev:Vad anser ni andra?
Bara7 skrev:J..kla iPhone den stavar som en kråka, 8cm skall det vara.
JNar skrev:En nybörjarfråga - Nitro vilket är ditt avstånd mellan pipa och krono?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst