Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
nomoreisay skrev:Jag förstår inte hur en säljare kan säga en utgångshastighet på ett vapen, om de inte samtidigt säger med vilken ammunition.. Eller finns det någon standard som säger att en normal diablol skall väga x, och alla andra är avvikelser?
mattiasmalm skrev:Gevär: BSA R-10 MK2, 6749 krKikarsikte: Nikon PROSTAR Target EFR 3-12x40 AO, 1699 krKikarfäste: BSA ScopeMaster, 224 krPump: The Hill Pump, 1349 krAmmo: BSA Storm pellets 1000 st, 119 kr
mattiasmalm skrev:Det som jag är lite osäker på nu är om jag valt ett OK kikarsikte,
XXL skrev:Grattis!
Du har har köpt en bössa som slår allt du kan få för de pengarna.
Du kommer dock att vilja ha en dykflaska att fylla från snarare förr än senare. Jag fick en gång rådet att köpa en dykflaska direkt "för pumpen kommer du ändå bara att använda en gång". Har du en dykbutik på rimligt avstånd för att fylla den en gång per år så lägg pengarna på en dykflaska direkt i stället för att betala för en pump också.
Kapten Kamin skrev:Nitro skrev:Men efter 5 år med handpumpen så behöver säkerligen den också servas.
Efter 5 år med handpumpen skulle fan jag behöva servas! !
Kapten Kamin skrev:Nitro skrev:Men efter 5 år med handpumpen så behöver säkerligen den också servas.
Efter 5 år med handpumpen skulle fan jag behöva servas! !
mattiasmalm skrev:Vad tror ni förresten om att ha ett sikte med rent hårkors (inga punkter)? Hjälper det mycket att ha punkter?
mattiasmalm skrev:XXL, var fick du tag i din enskottsadapter? Jag kanske borde testa den varianten.
XXL skrev:mattiasmalm skrev:XXL, var fick du tag i din enskottsadapter? Jag kanske borde testa den varianten.
Här:
För att följa länken så måste du registera dig. Rifles&SubCat=BSA Air Rifles
Se längst ned på sidan.
Korta diaboler som JSB RS och Express fungerar som sagt inte bra i magasinet.
Nitro skrev: Samma i min BSA Buccaneer. De korta bulorna som RS och Express funkar inte i magget. De vanliga JSB går bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst