Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Air skrev:Att tillverningen av fjädervapnen skulle komma tillbaka till UK är något som talats
om på forumen i England inget som BSA gått ut med själva det är vad jag vet.
danielahlman skrev:Jag kontaktade Blackpool Air rifles angående BSA ultra SE, dom säljs för ca 4500:- i England.
Fick svaret:
Sorry but BSA will not sell us a 10joule version of any of their guns anymore. I think they want to proect their export accounts who can sell you a gun at a higher cost.
Den nya modellen har jag inte hittat hos nån svensk handlare, men man kan ju alltid köpa den gamla modellen 7395:- ...NOT
Silwer skrev:Jag trodde absolut de skulle fixa det, mne om BSA säger nej så kan de bara isf själva försöka göra nåt med en 16joulare.
Tråkigt tycker jag och OBS jag är inte sur på Cabom, de är inte bovarna här, jag bar tog upp det då de tar illa vid sig när mna diskuterar Hatsan och BSA priser i landet, men de är ju återförsäljare inte importörer.
BSA PCP är inte så lät att jaga upp nån annstans i Europa heller tyvärr.
Jag tror då man tjänar på att inte försöka förhindra någonting och anpassa sig själv efter hur marknaden ser ut, att hindra köp via andra kanaler för att man själv VILL ha ut sitt pris det dödar BSA i landet bara.
Hatsan har ett så lågt grundpris så där drabbas det inte alls på samma sätt och man kan få tag på dem från andra kanaler de inte kommer åt tat stoppa om man orkar.
Ranting jag vet, mne jag blev grinig när jag hörde om det här en gång tillm för det är inte den enda som blivit nekad, jag trodde det kanske var nåt tillfälligt, att frihandeln inte gick att stoppa så lätt.
Nä Fondprodukter ta ut ett skäligt pris i stället för detta.
Tutas skrev:Hej på er.
Ny på forumet jag är![]()
Har mailat BAR och fick till svar att det inte var något problem att skicka till Sverige, frågat på ett BSA ultra SE.
någon som har beställt någon PCP därifrån nyligen?
Mvh Håkan
Tutas skrev:ok tack för svaret.. får väl använda min gamla Webley tracker lite till då.
Tycker att formatet/längden på ultran var trevlig plus bra pris i UK.
Mvh Håkan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster