Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:isch imo, och ingen shroud, skärpning.
Det är alltdså nån form av R10 mk2 eller?
Silwer skrev:Hehhehe, läs resten, det är lite som de förekom mig då, HFT och 2 stegs matchtrycke osv, det blir ju en lätt kompaktare bössa än normalt.
Men som sagt jag hoppas de begriper at ten shroud är bra för ljudet även i 12FPE och att ha lite mer netonat utseende normalt iaf.
Tydligen ska stocken var av valnöt sen och fult justerbar med hamster, det är ju gott.
Silwer skrev:Ja, det vore bra att BSA dök up igen efter att ha legat lite lågt länge, ok de har klämt ur sig en hel del typiska UK jaktvapen(Ultra tex) och en del förstorade typer av dem som inte varit imponerande imo.
Så det är dags att blicka framåt imo om de ska var kvar som tillverkare, trots allt om Gamo ny bygger en egen PCP variant så kan de ju bygga en bössa för lite mer kräsna kretsar.
Jag tror ännu att det går, det finns folk som vill ha lite mer ännu, jag var skeptisk förr, men vi ser ju dyrare fjädervapen som kommer och tydligen säljer så det mesta var nog bara att alla gav upp under tryck från säg Hatsan och liknade.
Henke 68 skrev:Med tanke på ditt Nickname så tror jag du tyckt så oavsett hur gräslig färgschema den än haft.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst