Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
mattiasmalm skrev:Tack för din feedback börne. Då är det .177 som gäller för mig, bara bössan kan skjuta i 200 m/s. Någon som vet om BSA R-10 MK2 gör det? Jag kan inte förstå hur det kan vara olika hastighet med samma energi. De flesta andra bössor skjuter väl i runt 200 m/s?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Batistuta skrev:Jag skulle tro att det är en 7,5 j exportmodell de säljer. Ring eller gå dit och hör med dom.
pike55555 skrev:Vad gäller R10 så sa säljaren på det XXL jag var på idag att det är 10J.
Nitro skrev:pike55555 skrev:Vad gäller R10 så sa säljaren på det XXL jag var på idag att det är 10J.
Vad säljaren sa på XXL ger jag inte mycket för.
pike55555 skrev:Vore jag dig skulle jag inte heller köpa en pump utan satsa på en flaska på en gång, det verkar vara där de flesta hamnar till slut ändå...
mattiasmalm skrev:Det låter ju smidigt. Hur många påfyllningar i bössan (200 cc) kan man räkna med innan det är dags att fylla dykartuben? Varierar priset med storleken på dykartuben, eller är det bara en engångskostnad oavsett tubstorlek?
Patrik skrev:mattiasmalm skrev:Det låter ju smidigt. Hur många påfyllningar i bössan (200 cc) kan man räkna med innan det är dags att fylla dykartuben? Varierar priset med storleken på dykartuben, eller är det bara en engångskostnad oavsett tubstorlek?
Pcpfyllkalk.html
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst