Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Bullpup 96 skrev:Om du hoppar fram i denna video tycker jag han förklarar regulator väldigt bra, han plockar även isär en.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
dcp416 skrev:Bullpup 96 skrev:Om du hoppar fram i denna video tycker jag han förklarar regulator väldigt bra, han plockar även isär en.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
fan det verkar juh som en jätte bra grejj med regulator,![]()
men har dom med hastigheten att göra eller bara med sweetspotten av geväret
Kapten Kamin skrev:Fast om du ligger på 197 så är det perfekt.
Presic på gränsen va det får va utan licens.
Silwer skrev:Nej AT är bedrövligt bara då man inte längre kan göracsevive och fininställningar.
Det är ju brittiskt som påfund och jag förstår inte varför det ens finns kvar på andra marknader.
Kapten Kamin skrev:Ja, antitamper är ett otyg.!
Är glad att inte någon av de 3 AA-bössorna i huset har något sånt skit.
Att tuna sin bössa (under 10J) är ju inte bara lagligt, det är dessutom rätt skoj.
dcp416 skrev:inte har längre menar du
börne skrev:dcp416 skrev:inte har längre menar du
Köper du AA från Tobbe sitter det inga AT.
Kapten Kamin skrev:börne skrev:dcp416 skrev:inte har längre menar du
Köper du AA från Tobbe sitter det inga AT.
Precis som Börne skriver...
Alla är köpta av Tobbe...
dcp416 skrev:jasså, det låter skumt.. hur kan han sälja dom utan AT?.... är inte allt som kommer till sverige fetknökat med AT
BSA Lightning Grt skrev:Jag vet att min Grt lightning var endast strypt i transferporten, ett problem med detta blev en kraftig rekyl (som sabbade ett nytt kikarsikte på en dag efter flitig användning). Efter att transferporten var fixad så fick geväret en mycket behagligare rekyl och lite mer kraft än i original.
Med risk att reta vissa känsliga medlemmar vill jag säga att de där effektbegränsningarna är ett otyg, tur är väl att tillverkarna inte ofta anstränger sig så mycket att sätta dit dessa otyg.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst